۱۲ مرداد ۱۳۹۸، ۱۶:۲۲

رئیس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه:

دشمنان در آذربایجان غربی به دنبال اختلاف افکنی بین قومیت ها هستند

دشمنان در آذربایجان غربی به دنبال اختلاف افکنی بین قومیت ها هستند

ارومیه - رئیس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: دشمنان قومیت را نشانه رفته و در تلاش اند تا بین قومیت هایی که در کنار هم با دوستی و برادری زندگی کرده اند اختلاف اندازند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرحمن نقشین پیش از ظهر شنبه در کمیسیون نظارت شورای شهر ارومیه اظهارداشت: ارومیه شهر ادیان و اقوام است و در هشت سال جنگ تحمیلی همه قومیت ها برادری و دوستی خود را نشان دادند و امروز نیز با همدلی و اتحاد در کنار هم زندگی می کنند و نباید با پرداختن به مسائل کوچک فرصت سوءاستفاده به دشمنان فراهم شود.

وی ادامه داد: حضرت حجت الاسلام سید مهدی قریشی امام جمعه ارومیه دیروز در خطبه های نماز جمعه آب سردی بر روی دست کسانی که بدنبال اختلافات قومیتی بودند ریخت که جا دارد از این اقدام پسندیده و بجای ایشان تقدیر و تشکر کنیم.

نقشین در ادامه ضمن تبریک سالروز ازدواج حضرت امیرالمؤمنین علی (ع) و حضرت فاطمه (س) افزود: امروز ازدواج جوانان یک موضوع بسیار مهم و موثر است که باید توجهات ویژه‌ای به این موضوع انجام گیرد و لذا همه رسانه ها ، مطبوعات و صدا و سیما و دستگاههای فرهنگی باید تلاش کنند تا جوانان را به سمت ازدواج آسان تشویق کنند.

رئیس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه شرایط لازم برای ازدواج جوانان فراهم نمی شود اظهار داشت: متاسفانه امروز شرایط لازم برای استفاده جوانان از تسهیلات ازدواج سخت شده است و این موضوع موجب نارضایتی شده است .

وی در ادامه سخنانش افزود: امروز جوانان باید با الگوی برداری از زندگی ساده پیامبر اکرم (ص) و حضرت خدیجه (س) و نیز زندگانی ساده حضرت امیرالمؤمنین علی (ع) و حضرت فاطمه (س) ، از ازدواج تشریفاتی خارج و به سمت ازدواج آسان بروند.

رئیس کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ارومیه همچنین در خصوص مصوبات ابلاغی شورا اظهار داشت: در دوره پنجم شورای اسلامی شهر ارومیه حدود ۱۳۰۰ مصوبه ابلاغ شده است و از این مصوبات ابلاغی۳ مصوبه بدون دستور ،۸۶۷ مصوبه در دست اقدام  و ۱۴ مصوبه اقدام نشده است.

جلسه امروز کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه به ریاست عبدالرحمن نقشین و با حضور اعضای کمیسیون و معاونین و مدیران شهرداری ارومیه با دستور جلسه بررسی مصوبات ابلاغی برگزار شد.

کد خبر 4683216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha