۱۵ مرداد ۱۳۹۸، ۱۷:۳۴

فرمانده کل سپاه از دستاورد های دانشگاه امام حسین(ع) بازدید کرد

فرمانده کل سپاه از دستاورد های دانشگاه امام حسین(ع) بازدید کرد

سرلشکر سلامی به همراه حجت الاسلام حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه با حضور در دانشگاه جامع امام حسین (ع)، از نمایشگاه دستاورد های دانشگاه در حوزه مدیریت و علوم انسانی بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سپاه نیوز؛ سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه در راس هیاتی از معاونین و مسئولین سپاه، با حضور در دانشگاه جامع امام حسین (ع)، از نمایشگاه دستاورد های دانشگاه در حوزه مدیریت و علوم انسانی بازدید کردند.

در ابتدای این بازدید سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد رضا حسنی آهنگر فرمانده دانشگاه جامع امام حسین (ع) به ارائه گزارشی از اقدامات، ماموریت ها و دستاوردهای دانشگاه در حوزه های مختلف پرداخت.

 فرمانده کل و نماینده ولی فقیه در سپاه پس از بازدید از نمایشگاه دستاورد های دانشگاه جامع امام حسین (ع) در حوزه مدیریت و علوم انسانی، ضمن تقدیر از فرمانده و مدیران این دانشگاه، توصیه ها و رهنمود هایی را  در راستای ارتقای هر چه بیشتر عملکرد دانشگاه و پیشرفت و سربلندی در مجامع علمی و ایجاد تمدّن نوین اسلامی بیان کردند.

کد خبر 4686626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha