۱۵ مرداد ۱۳۹۸، ۱۹:۴۴

رئیس پارک علم و فناوری گلستان:

کسب و کارهای نوین و خلاقانه در گلستان حمایت می‌شوند

کسب و کارهای نوین و خلاقانه در گلستان حمایت می‌شوند

گرگان- رئیس پارک علم و فناوری گلستان گفت: ظرفیت توسعه کسب و کارهای نوین و خلاقانه در استان وجود دارد و سیاست ماهم حمایت از موضوعات فناور و نوآور در استان است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی غفاری عصر سه شنبه در دیدار با اعضای تحریریه خبرگزاری مهر به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: امیدواریم فضای خبری استان در دست خبرنگاران واقعی و رسانه های شناسنامه دار باشد تا اطلاعات درست انعکاس داده شود.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت توسعه کسب و کارهای نوین و خلاقانه در استان گلستان وجود دارد و تلاش داریم گام های موثری در توسعه این کسب و کارها برداریم، افزود: باید فضای فرهنگی و اجتماعی استان برای توسعه موضوعات نوآور و فناور آماده شود در غیر این صورت گلستان دچار عقب افتادگی در این حوزه می شود.

رئیس پارک علم و فناوری گلستان با بیان اینکه گلستان پتانسیل نیروی انسانی و منطقه ای خوبی داراست، ادامه داد: گلستان ظرفیت های خوبی در حوزه کشاورزی، منابع طبیعی و همچنین حوزه سلامت داراست و اگر نیروهای انسانی با کمک مشاوران بتوانند ایده های جدید در این حوزه ها را به محصول نهایی تبدیل کنند می توانیم شاهد توسعه استان باشیم.

وی با تاکید بر اینکه پارک های علم و فناوری و برج‌های نوآوری باید محیطی جاذب برای نخبه‌ها، جوانان و صاحبان ایده باشند، تصریح کرد: تلاش داریم در آینده نزدیک مرکز رشد و سایر واحدهایی که مراجعین بیشتری دارند را از شهرک صنعتی آق قلا به مکان مناسبی در مرکز استان منتقل کنیم.

غفاری خاطرنشان کرد: آماده سازی فضای اجتماعی و فرهنگی استان با کمک رسانه ها برای توسعه کارآفرینی و نوآوری را در دستور کار داریم هرچند می دانیم ایجاد شور و نشاط در جوانان برای توسعه کسب و کارهای خلاقانه، نوین و فناور آسان نیست و زمان بر است.

کد خبر 4686708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha