۱۵ مرداد ۱۳۹۸، ۲۲:۲۹

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس:

هرمزگان از قانون برنامه توسعه ششم عقب مانده است

هرمزگان از قانون برنامه توسعه ششم عقب مانده است

بندرعباس - عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس گفت: در قانون برنامه پنج ساله ششم توجه به بنادر کوچک و توسعه بخش خصوصی مورد تاکید است و به نظر می‌آید که هرمزگان از برنامه عقب است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین هاشمی تختی سه شنبه شب در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی که با حضور وزیر راه و شهرسازی در بندرعباس برگزار شد، اظهارداشت: در قانون برنامه پنج ساله ششم توجه به بنادر کوچک و توسعه بخش خصوصی مورد تاکید است و به نظر می‌آید که هرمزگان از برنامه عقب است و انتظار داریم با اقدامات تشویقی در راستای جبران این عقب ماندگی صورت گیرد.

وی عنوان کرد: در ایامی که کشور به سرمایه‌گذار نیاز دارد باید با آغوش باز و امتیازهای خاص سرمایه‌گذار را پای کار بیاوریم.

نماینده مردم استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: گروه سرمایه‌گذار خارجی برای احداث قطارسریع‌السیر از تهران تا بندرعباس وارد کشور شدند و جلساتی توسط استاندار و بنده با این افراد انجام شد امید داریم که به این موضوع توجه بیشتری شود.

هاشمی‌تختی عنوان کرد: هرمزگان یک استان استراتژیک محسوب می‌شود که وجود دریا این اهمیت را دو چندان می‌کند و ظرفیت‌های زیادی برای رونق اقتصادی از جمله گردشگری در استان وجود دارد که انتظار داریم در این حوزه اقدامات مثبتی صورت گیرد.

کد خبر 4686792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha