۲۳ مرداد ۱۳۹۸، ۱۶:۵۸

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم:

جاده گناوه - میشان اجرا شود/ لزوم استقرار گمرک در امام‌حسن

جاده گناوه - میشان اجرا شود/ لزوم استقرار گمرک در امام‌حسن

بوشهر - نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم استقرار گمرک در امام‌حسن، گفت: جاده گناوه - میشان اجرا شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری بعد از ظهر چهارشنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر اظهار داشت: در سالی که در برخی از استان‌ها شاهد رکود پروژه‌ها هستیم ولی در استان بوشهر شاهد اجرای پروژه‌های امیدوارکننده‌ای هستیم.

وی با اشاره به وضعیت اجرای پروژه راه‌اهن بوشهر - شیراز، اضافه کرد: قطعه دهم از سخت‌ترین قطعات است ولی شاهد اجرای این پروژه به صورت فعال هستیم و امیدواریم با سرعت قابل قبولی ادامه یابد.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی خواستار تلاش مدیران استان بوشهر برای جذب اعتبارات ملی شد و افزود: ملاک ارزیابی مدیران استان باید بر میزان جذب اعتبارات ملی باشدو اگر جذب اعتبارات ملی نباشد شاید نتوانیم در راستای توسعه استان قدم برداریم.

وی بیان کرد: خلاقیت و ابتکار مدیران باید سرلوحه کار باشد و بتوانیم زمینه جذب هرچه بیشتر اعتبارات ملی را در استان بوشهر فراهم سازیم.

خدری یکی از چالش‌های اساسی استان بوشهر را بیکاری دانست و اضافه کرد: انتظار داریم با خلاقیت و تلاش مدیران بتوانیم بحث اشتغال در استان را به ظرفیت قابل قبولی برسانیم.

وی اضافه کرد: منطقه ویژه شمال استان می‌تواند نقش مهمی در توسعه اشتغال در استان داشته باشد که در آخرین مراحل جذب مجوزها است و با اجرای آن آمار بیکاری ۲۲ درصدی دیلم به خوبی کاهش می‌یابد.

وی خواستار فراهم شدن استقرار گمرک در بندر امام حسن شد و افزود: امیدواریم شاهد همت مسئولان برای اجرای گمرک امام حسن باشیم تا زمینه توسعه اشتغال نیز در این منطقه فراهم شود. هیچ مانع اداری در راه فعالیت گمرک امام حسن وجود ندارد.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی خواستار تکمیل جاده گناوه - میشان شد و خاطرنشان کرد: افتتاح این پروژه برای استان بسیار حائز اهمیت است و ارتباط استان با مرکز کشور تسهیل می‌شود.

کد خبر 4692710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha