۲۳ مرداد ۱۳۹۸، ۱۸:۰۳

نوجوان مهریزی برگزیده کشوری «نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی» شد

نوجوان مهریزی برگزیده کشوری «نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی» شد

یزد ـ رئیس کتابخانه های عمومی مهریز گفت: زهرا زارع زاده عضو نوجوان کتابخانه عمومی شهید مطهری مهریز در بخش پویش مجازی نهمین جشنواره کتابخوان رضوی برگزیده کشوری شد.

سعید قریشی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: فیلم ارسالی کتاب با کبوترهای گنبد تولید شده توسط زهرا زارع زاده نوجوان کتابخانه عمومی شهید مطهری مهریز به عنوان یکی از برگزیدگان نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی انتخاب شد.

وی افزود: در بخش پویش مجازی نهمین جشنواره کتابخوان رضوی فیلم زهرا زارع زاده از بین ۶ هزار و ۱۷۲ اثر ارسالی در بخش نوجوان به عنوان برگزیده کشوری انتخاب و در تاریخ ۲۴ مرداد در شهر مقدس مشهد و در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) تجلیل می شود.

رئیس کتابخانه های عمومی مهریز با اشاره به استقبال گسترده مردم شهرستان مهریز از نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی بیان کرد: امسال شاهد رشد بیش از ۱۰۰ درصدی شرکت کنندگان در نهمین جشنواره کتابخوان رضوی در شهرستان مهریز هستیم به نحوی که آمار شرکت کنندگان از ۹۸۰ نفر در سال گذشته به ۲ هزار و ۷۰۱ نفر در سال جاری رسیده است.

قریشی گفت: اختتامیه نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی شهرستان مهریز در ساعت ۱۸ روز شنبه ۲۶ مرداد در محل کتابخانه عمومی مجتمع فرهنگی هنری مشهد مقدس برگزار می شود و درهمین راستا از ۳۶ برگزیده شهرستانی تجلیل خواهد شد.

وی ادامه داد: جشنواره کتابخوانی رضوی زیر نظر بنیاد فرهنگی امام رضا(ع) و با همکاری دستگاه های مختلف در سطح کشور برگزار می شود.

گفتنی است؛ نهاد کتابخانه های عمومی کشور در چهار دوره متولی برگزاری این جشنواره بوده و بر این اساس در دوره ششم بیش از ۲۳۸ هزار نفر، در دوره هفتم ۶۴۸ هزار و ۲۲۸ نفر، در دوره هشتم ۸۵۸ هزار و ۶۹۵ نفر و در دوره نهم با رشد ۵۹ درصدی، یک میلیون و ۳۶۴ هزار و ۱۰۴ نفر در جشنواره کتابخوان رضوی شرکت داشتند.

کد خبر 4692820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha