۲۳ مرداد ۱۳۹۸، ۱۸:۲۰

رئیس بسیج رسانه استان یزد:

رسانه انقلابی باید روحیه مطالبه گری را در مردم احیا کند

رسانه انقلابی باید روحیه مطالبه گری را در مردم احیا کند

یزد ـ رئیس بسیج رسانه استان یزد گفت: رسانه انقلابی باید روحیه مطالبه گری را در مردم احیا کند و این مهم از وظایفی است که توسط بسیج رسانه در رسانه های استان یزد دنبال می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی گل محمدی امروز در جمع اصحاب رسانه و فعالان بسیج رسانه شهرستان مهریز با اشاره به پدیده ارتباطات و اطلاعات اظهار داشت: رسانه می تواند به عنوان یک مطالبه گر از سوی مردم در جامعه فعالیت کرده و با اطلاع رسانی شفاف به وظایف خود عمل کند.

وی افزود: هدف بسیج رسانه در راستای اهداف انقلاب، تحقق فرامین مقام معظم رهبری، نقد و نظارت منصفانه، تبادل آراء و افکار در جامعه با دوری از بازی های دست و پاگیر در جامعه و حاشیه پردازی است.

گل محمدی عنوان کرد: مهمترین رسالت خبرنگاران بسیجی، اخلاق رسانه ای، نقدهای منصفانه، ایفای نقش در میان ۱۲ قشر مختلف بسیجی و انجام رسالت خبری در میان حرکت های انقلابی است.

رئیس بسیج رسانه استان یزد تاکید کرد: کار تشکلاتی و گفتمان های پایدار باید با اتحاد و انسجام انجام شود و آموزش های ویژه بسیج رسانه باید به نحوی فراگیر شود که تولیدات نیروهای بسیج رسانه بتواند به عنوان منبع خبرگزاری ها مورد استفاده قرار گیرد.

دفاع از جریانات انقلاب بر گرفته از روحیه جهادی و بسیجی است

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مهریز نیز در این جلسه اظهار داشت: دفاع از جریانات انقلاب برگرفته از روحیه جهادی و بسیجی است که زبان گویا در حوزه های بسیج است.

سرهنگ پاسدار علی اصغر سلمانی با تبیین سخنان رهبری ادادمه داد: ایستادگی و پیشبرد اهداف انقلاب از محورهای اصلی کار اصحاب رسانه در مدیریت پیش برنده و در جریانات انقلاب اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: آموزش های تخصصی و آشنایی با جنگ سایبری و نحوه آشنایی با دنیای مجازی لازمه کار بسیج رسانه است.

سلمانی ادامه داد: بسیجیان به عنوان جریانی آماده و هوشیار، تحت ولایت مقام معظم رهبری هستند که خبرها را در تمام جریانات سیاسی در جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی منعکس می کنند.

وی ادامه داد: اصحاب رسانه می تواند با انعکاس به موقع و درست اخبار و رویدادهای خبری، نقطه تحولی در انقلاب اسلامی ایجاد کنند.

کد خبر 4692835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha