۲۳ مرداد ۱۳۹۸، ۱۹:۳۴

یادواره سرداران و ۵۷۰ شهید شهرستان تنکابن برگزار شد

یادواره سرداران و ۵۷۰ شهید شهرستان تنکابن برگزار شد

تنکابن - یادواره شهدای قایم ۲۳ مردادماه سال ۵۷، سرداران و ۵۷۰ شهید شهرستان تنکابن با حضور سردار دهقان وزیر سابق دفاع در مصلی این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سید ابراهیم شریفی فرمانده سپاه ناحیه تنکابن عصر چهارشنبه در یادواره شهدای قیام ۲۳ مرداد سال ۵۷ و سرداران و ۵۷۰ شهید شهرستان تنکابن در مصلی شهید بهشتی این شهرستان گفت : ارزش  زنده نگه داشتن یاد و سیره ی شهدا  کمتر از شهادت نیست.

وی  خدا محوری را  یکی از خصایص شهدا دانست و افزود: آن موضوعی که سبب شد تا جهان بویژه استکبار جهانی انگشت حیرت بدهان بگیرد ایستادگی و مقاومت مردم در مقابل هجمه اقتصادی و  معیشتی است.

شریفی اضافه کرد: مردم ایران با الگو قرار دادن سیره شهدا ، امروز  عزت و سرافرازی خویش را در تمام زمینه ها به رخ دنیا می کشند.

فرمانده سپاه ناحیه تنکابن دومین خصیصه ارزشمند شهدا را ولایتمداری و اطاعت محض از ولی امر مسلمین برشمرد و اظهار داشت:  شهدا با دارای بودن خصیصه ی بصیرت و شناخت زمان و مکان خویش و جریان نفاق ، توانستند مملکت را حفظ و پیروز گردانند.

این مسئول  با بیان اینکه  باید جانفشانی های شهدا سرلوحه کارهایمان قرار بگیرد ،  تصریح کرد: با مطالعه  سیره و رفتار  شهدا  پیروزی از آن ماست.

کد خبر 4692868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha