۶ شهریور ۱۳۹۸، ۱۱:۴۷

استاندار بوشهر:

۱۲۰۰ نفر در شرکت‌های دانش‌بنیان استان بوشهر فعالیت دارند

۱۲۰۰ نفر در شرکت‌های دانش‌بنیان استان بوشهر فعالیت دارند

بوشهر - استاندار بوشهر گفت: هزار و ۲۰۰ نفر در شرکت‌های دانش‌بنیان استان بوشهر فعالیت دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند صبح چهارشنبه در آئین افتتاح کتابخانه عمومی بوشهر با گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: معاون علمی رئیس جمهور نگاه ویژه‌ای به استان بوشهر دارد.

وی توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان دراستان بوشهر را یکی از زمینه ما می‌توانیم دانست و خاطرنشان کرد: در حوزه معاون علمی رئیس جمهور تلاش های خوبی برای تامین نیازهای کشور صورت گرفته است.

استاندار بوشهر با تقدیر از تلاش‌های دکتر ستاری در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، ادامه داد: باید تلاش شود تا شاهد شتاب بیشتری در شرکت‌های دانش‌بنیان استان بوشهر باشیم.

وی ادامه داد: هزار و ۲۰۰ نفر از نخبگان و کارآفرینان استان در حوزه شرکت‌های دانش‌بنیان فعالیت دارند و امیدواریم شاهد شتاب رشد شرکت‌های دانش‌بنیان باشیم و در دهه فجر پارک علم و فناوری افتتاح شود.

گراوند تکمیل طرح‌های نیمه تمام را از اولویت‌های استان عنوان کرد و افزود: با تلاش صورت گرفته پروژه‌های متعدد ۴۵ درصد و ۳۰ درصد پیشرفت را تکمیل افتتاح کردیم. پروژه‌هایی که چند سال مانده بود را تکمیل و اکنون افتتاح کردیم.

وی افزود: دولت تدبیر و امید علی‌رغم مشکلات جهت‌گیری خوبی در حوزه تکمیل پروژه‌ها داشته است و این موضوع به عنوان یکی از اولویت‌های مهم در دستور کار بوده است.

کد خبر 4704639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha