۷ شهریور ۱۳۹۸، ۱۰:۱۰

استاندار خوزستان:

انتصاب بانوان با سختی انجام می شود/ مسئولان کشوری رغبتی ندارند

انتصاب بانوان با سختی انجام می شود/ مسئولان کشوری رغبتی ندارند

اهواز- استاندار خوزستان گفت: با توجه به بافت فرهنگی و مسائل سنتی انتصاب بانوان در سطوح های مدیریتی با سختی انجام می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علامرضا شریعتی شامگاه چهارشنبه در نشست با مدیران زن استان خوزستان اظهار کرد: با توجه به فضای سنتی و فرهنگی انتصاب بانوان در سطح های مختلف مدیریتی با سختی انجام می شود و باید با سرسختی و مقاومت بسیار اینکار انجام شود.

وی با بیان اینکه این موضوع تنها در سطح استان نیست، افزود: در سطح کشور نیز رغبتی برای انتصاب بانوان نشان داده نمی شود.

استاندار خوزستان بیان کرد: تا بخواهیم زنجیره های کهنه و تفکرات را در این حوزه پاره کنیم زمان می برد و بانوان نیز از این حرکت آهسته اما پیوسته باید رضایت داشته باشند.

شریعتی تصریح کرد: اگر یک موضوع باسرعت انجام شود و هیچ اغنایی در جامعه صورت نگیرد در زمان کوتاهی به وضعیت قبل خواهیم برگشت.

وی با اشاره به اینکه اکنون ۸۱ بانو در سطح های مختلف مدیریتی استان فعالیت می کنند، گفت: بانوان باید با سخت کوشی خود را به جامعه برای فعالیت در پست های مختلف مدیریتی و تصمیم گیری اثبات کنند.

استاندار خوزستان عنوان کرد: در زمینه بانوان کارهای مختلفی در سطح استان انجام شده که از جمله انها می توان به سند توسعه زنان، راه اندازی ۲۷ پارلمان بانوان در ۲۷ شهرستان استان، راه اندازی خانه امن، برپایی نمایشگاه دستاورد های زنان و اموزش های مختلف در زمینه اشتغال و تقویت سرمایه اجتماعی زنان اشاره کرد.

وی با عنوان اینکه اولین بانوی فرماندار استان اکنون به خوبی و با موفقیت در حال فعالیت است، افزود: امیدواریم با انتصاب بانوان شایسته در استان راه را برای توسعه استان هموار تر کنیم.

کد خبر 4705477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha