۹ شهریور ۱۳۹۸، ۱۰:۱۵

معاون‌ هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران:

توسعه متوازن در استان تهران یکی دغدغه های استانداری است

توسعه متوازن در استان تهران یکی دغدغه های استانداری است

بهارستان- معاون‌ هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: توسعه متوازن و ارتقاء کیفیت زندگی مردم در شهرستان های استان تهران یکی از دغدغه های استانداری است.

محمد تقی زاده در جمع مردم نسیم شهر اظهار داشت: کار مطالعاتی ساماندهی پایانه نسیم شهر با راه ارتباطی مستقل و مجزا در دست بررسی است که از معضلات ترافیکی نسیم شهر کاسته شود.

وی به ایجاد فاضلاب شهری نسیم شهر اشاره کرد و افزود: جانمایی تصفیه خانه نسیم شهر با تغییر کاربری زمین پیشنهادی شورا و شهرداری نسیم شهر در دستور کار استانداری قرار دارد که بعد از مصوبه این موضوع در اولویت پروژه های شهرداری نسیم شهر قرار خواهد گرفت که قطعا یکی از پروژه ماندگار و بزرگ نسیم شهر خواهد بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران به ایجاد پارکینگ عمومی توسط شهرداری نسیم شهر و ایجاد امنیت برای خودروها و کاهش ترافیک اشاره و تصریح کرد: عدم تامین پارکینگ در ساخت و سارهای انجام شده در نسیم شهر به یک معضل بزرگ تبدیل شده است که با درایت فرماندار و شهرداری نسیم شهر دیگر خبری از ساخت و ساز غیرمجاز در این شهر و شهرستان بهارستان نخواهد بود.

تقی زاده بیان کرد: ساماندهی صنوف مزاحم در نسیم شهر باید با برنامه ریزی مناسب انجام گیرد تا با کارآفرینی جدید در مکانی مناسب به دنبال اشتغال مفید در این حوزه بود.

وی همچنین به تامین سرانه ها در محله حصارک پایین تاکید کرد و اظهار داشت: شهرداری نسیم شهر با پیشنهاد تغییر کاربری برخی از اراضی در محله حصارک پایین به دنبال تامین سرانه های آموزشی ، فضای سبز ، درمانی و ... بهداشتی است که این موضوع در دستور کار استانداری قرار گرفته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران عنوان کرد : شورا و شهرداری نسیم شهر ، مساعدت و اعتبار ویژه ای را برای تکمیل مصلی این شهر در نظر بگیرند چرا که چنین فضاهایی نماد و هویت شهرها هستند و از قابلیت های خوبی برای استفاده در مراسمات میشود از آن بهره برد.

تقی زاده بر نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی نسیم شهر تاکید کرد و افزود: یکی از دغدغه ها و سیاست های استانداری تهران توسعه متوازن و ارتقاء کیفیت زندگی مردم در شهرستان های استان است که فرماندار بهارستان با رویکرد و پیگیرهای خوب خود توان و ظرفیت استان را به این شهرستان آورده است.

وی در پایان به کمبود آب شرب در شهرستان بهارستان اشاره کرد و اظهار داشت: مسئولین آبفای جنوبغرب استان تهران با برنامه ریزی که دارند قطعا ، نیاز اساسی مردم این منطقه به آب شرب و با ایجاد زیرساخت های مهم برآورد خواهند کرد.



 

کد خبر 4706767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha