۱۲ شهریور ۱۳۹۸، ۸:۱۳

در راس هیئتی؛

ستاری وارد استان سمنان شد/ استقبال در ایوان‌کی

ستاری وارد استان سمنان شد/ استقبال در ایوان‌کی

گرمسار - ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در راس هیئتی برای حضور در چند جلسه و بازدید از طرح‌های حوزه فناوری و دانش سمنان وارد این استان شد و در ایوان‌کی مورد استقبال مسئولان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، سورنا ستاری معاون رئیس جمهور صبح سه شنبه در رأس هیئتی و در آغاز سفری یک روزه وارد استان سمنان شد و در نخستین گام در شهر ایوان‌کی مورد استقبال مسئولان ارشد استانی و شهرستانی قرار گرفت.

وی قرار است در چند جلسه با حضور مسئولان استان سمنان حضور پیدا کند، ستاری همچنین از چند طرح حوزه فناوری و علم نیز در این استان بازدید می‌کند.

مراسم استقبال از وی با حضور در شهرک صنعتی ایوان‌کی برگزار شد و در نخستین گام بازدید از یک شرکت فناور در حوزه تکنولوژی‌های نوین برای معاون رئیس جمهور برنامه‌ریزی شده است.

معاون رئیس جمهور در بدو ورود به ایوان‌کی در سخنانی کوتاه سمنان را استانی مستعد در حوزه فناوری‌های نوین دانست و گفت: هدف از این سفر بازدید از طرح‌ها و شرکت‌های حوزه فناوری و رصد وضعیت فعالیت این شرکت‌ها است.

ستاری قرار است پس از ایوان کی در شهمیرزاد حاضر شود، وی سپس به سمنان رفته و با آیت الله شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان دیدار می‌کند. ستاری در ادامه از چندین طرح و شرکت حوزه فناوری نیز بازدید خواهد کرد و در نهایت در نشست شورای اداری استان حضور می‌یابد.

کد خبر 4709655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha