۱۲ شهریور ۱۳۹۸، ۱۲:۲۲

نوروزی در مخالفت با وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی:

تقویت توریسم یکی از راهکارهای مقابله با تحریم‌هاست

تقویت توریسم یکی از راهکارهای مقابله با تحریم‌هاست

نماینده مردم رباط کریم در مجلس گفت: یکی از راه‌های مقابله با تحریم‌ها، تقویت صنعت گردشگری و توریسم است.

به گزارش خبرنگار مهر در جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مخالفت به رأی اعتماد به مونسان گفت: یکی از راه‌های مقابله با تحریم و تقویت اقتصاد مقاومتی، تقویت صنعت گردشگری و توریسم است و یکی از راه‌های مبارزه با آمریکا این است.

وی با اشاره به مشکلات زیرساختی برای حضور گردشگران در کشور، تصریح کرد: حل مشکل اینترنت پرسرعت می‌تواند به امر گردشگری ایران کمک کند.

نوروزی خاطرنشان کرد: عدم تهیه طرح ساماندهی جنگل داری، عدم اقدامات قانونی برای مدیریت یکپارچه گردشگری و میراث فرهنگی و عدم برنامه‌ریزی برای جذب توریست و آمایش سرزمینی از نقاط ضعف آقای مونسان است.

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس اظهار داشت: در حوزه مدیریتی شما چه تعداد از مدیران سازمان از ایثارگران هستند. آیا به مصوبه مقطع تحصیلی ایثارگران توجه خواهید کرد و قوانین مربوط به ایثارگران را در حوزه مدیریتی خود اجرا می‌کنید؟

وی افزود: آقای مونسان! در طول دو سال مدیریت خود چند منطقه نمونه گردشگری را تأسیس کردید؟ تدوین سند جامع گردشگری کشور در چه مرحله‌ای قرار دارد؟ در مورد تملک عرصه های تاریخی و میراث فرهنگی چه اقداماتی انجام دادید؟

کد خبر 4710046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha