۲۰ شهریور ۱۳۹۸، ۱۹:۲۶

عضو جدید شورای شهر شیراز:

وجود یک میکروفن مخالف لازمه حیات شورای شهر شیراز است

وجود یک میکروفن مخالف لازمه حیات شورای شهر شیراز است

شیراز _ عضو جدید شورای شهر شیراز گفت: وجود یک‌میکروفن مخالف لازمه حیات شورای شهر شیراز است و منجرب به این می شود که بررسی مشکلات از زوایای مختلف انجام شود.

محمدتقی تذروی در گفت و گو با خبرنگار مهر اضافه کرد: اگر نگاه سایر اعضای شورای شهر خدمت به مردم باشد با شورای شهر با مشکلی مواجه نخواهد شد اما اگر نگاه چیز دیگری باشد به مشکل بر میخوریم.

عضو سیزدهم شورای شهر در خصوص اینکه او تنها اصولگرای شورای شهر شیراز است نیز تصریح کرد: یکی از کارهایی که به دنبال آن هستم ایجاد تعامل با سایر اعضای شورای شهر است و تنها فصل مشترک من با سایر اعضای شورای شهر خدمت رسانی به مردم است.

تذروی با اشاره به اینکه وجود تفکر مخالف لازمه شورای شهر است تاکید کرد: این موضوع خوب است که یک میکروفن مخالف در شورای شهر وجود داشته باشد و می توان بیشترین بهره برداری را از این موضوع در جهت خدمت رسانی به مردم و شهر کرد.

عضو شورای شهر شیراز اظهار کرد: من مخالف نیستم اما هرچیزی که به سود مردم باشد با آن موافقت خواهم کرد و اگر همسو با خواست مردم نباشد قطعا با آن مخالفت می کنم.

تذروی در خصوص برنامه های خود در پنجمین دوره شورای شهر نیز عنوان کرد: از شورای چهارم تاکنون بر دو اصل پافشاری کرده ام  امید است طی این دو سال  بتوانیم این طرح ها را اجرایی کنیم نخست وارد شدن بودجه دولتی به شهرداری  و موضوع دوم نیز مدیریت واحد شهری است.

این عضو شورای شهر معتقد است: اگر این مهم صورت بگیرد کمتر دست مسئولین شهری در جیب مردم می رود البته دستگاه های دولتی نمیخواهند قدرت شورا را ببینند و یکی از روش های نمود قدرت شورا در این است که مدیریت واحد شهری را ایجاد شود.

گفتی است محمدتقی تذروی در صد و دومین جلسه شورای شهر به جای مهدی حاجتی وارد شورای شهر شد و مراسم تحلیف وی نیز در این جلسه برگزار شد.

محمدتقی تذروی بیش از ۴١ هزار رای از مردم دریافت کرده است و پیشتر نیز در چهارمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز به عنوان نماینده مردم در شورای شهر حضور داشت.

کد خبر 4716232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha