۲۱ شهریور ۱۳۹۸، ۲:۲۳

معاون وزیر ارتباطات مطرح کرد؛

تمام نقاط لرستان در آینده نزدیک به شبکه ملی اطلاعات متصل می‌شوند

تمام نقاط لرستان در آینده نزدیک به شبکه ملی اطلاعات متصل می‌شوند

خرم‌آباد- معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، تاکید کرد: تلاش ما این است که در آینده نزدیک تمام نقاط استان لرستان به شبکه ملی اطلاعات متصل شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی براری شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با رسانه ها در سخنانی با اشاره به پیگیری برای عملیاتی شدن پروژه های توسعه ای حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در لرستان، اظهار داشت: پیگیری خواهیم کرد که تا قبل از فصل سرما این پروژه ها را برای ارتقای پایداری شبکه ارتباطی و شاخص های ارتباطی استان را عملیاتی کنیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تمام شهرهای لرستان دارای پوشش نسل سه و چهار تلفن همراه هستند، عنوان کرد: حدود ۹۹ درصد جاده های اصلی و ۹۷ درصد جاده های فرعی لرستان دارای پوشش ارتباطی مناسبی هستند.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: تلاش ما این است که در آینده نزدیک تمام نقاط استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شوند.

براری با اشاره به شناسایی پنج نقطه استراتژیک در استان برای توسعه فیبر نوری، تصریح کرد: سه مورد در استانداری مصوب شده که پیگیری خواهیم کرد این امر سریع تر عملیاتی شود و باز طراحی دو حوزه و نقطه دیگر نیز در وزارت ارتباطات در حال انجام است و تلاش خواهیم کرد که سریع تر این طراحی ها مجدد انجام گیرد.

وی، عنوان کرد: همچنین توسعه فیبر نوری در ۵۱ نقطه دیگر شناسایی شده که در دستور کار قرار می گیرند و تلاش می کنیم این نقاط نیز در برنامه توسعه شبکه ملی اطلاعات قرار بگیرند.

کد خبر 4716322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha