۲۵ شهریور ۱۳۹۸، ۱۵:۵۱

در تابستان سال جاری؛

۷۳۸ زائر از خراسان جنوبی عازم مناطق عملیاتی غرب کشور شدند

۷۳۸ زائر از خراسان جنوبی عازم مناطق عملیاتی غرب کشور شدند

بیرجند- مسئول اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: ۷۳۸ نفر از استان در طول تابستان سال جاری به مناطق عملیاتی غرب اعزام شده اند.

مجتبی قنبری در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به تاکیدات رهبری پیرامون نشر ارزش های دفاع مقدس بیان کرد: برگزاری اردوهای راهیان نور یکی از بسترهای مطلوب برای انتقال مفاهیم دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه هرساله گروه های دانش آموزی و دانشجویی زیادی به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور اعزام می شوند، اظهار کرد: حضور این قشر در مناطق جنگی نقش مهمی در انتقال پیام شهدا و مفاهیم دفاع مقدس به نسل جوان دارد.

مسئول اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با اشاره به اردوهای راهیان نور غرب بیان کرد: این اردوها هرساله در طول تابستان در خراسان جنوبی انجام می شود.

وی با بیان اینکه در تابستان امسال ۷۳۸ نفر از خراسان جنوبی به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند، افزود: این افراد از گروه های دانشجویی، اقشار و محلات بوده اند.

قنبری با بیان اینکه در هر کاروان یک راوی دفاع مقدس حضور داشته است، افزود: بیان خاطرات هشت سال دفاع مقدس توسط این راویان باعث تزریق روحیه ایثار و شهادت به زائران می شود.

کد خبر 4720044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha