۲۵ شهریور ۱۳۹۸، ۱۷:۳۲

شهردار کرج:

فاز نخست آرامستان بهشت علی (ع) چهارشنبه افتتاح می‌شود

فاز نخست آرامستان بهشت علی (ع) چهارشنبه افتتاح می‌شود

کرج - شهردار کرج گفت: فاز نخست آرامستان بهشت علی (ع) چهارشنبه بیست و هفتم شهریورماه به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اصغر کمالی زاده اظهار کرد: فاز نخست آرامستان بهشت علی (ع) با مساحت ۶۶ هکتار، قابلیت دفن ۴ هزار و ۵۰۰ متوفی را دارد.

وی اضافه کرد: این آرامستان دارای امکانات اولیه شامل آبخوری، سرویس بهداشتی و ساختمان موقت پذیرش است.

شهردار کرج در بخش دیگری برخورد با تخلفات ساختمانی و ساخت و سازهای غیر مجاز را از اولویت های مجموعه مدیریت شهری دانست و گفت: با ساخت و سازهای غیرمجاز برخورد لازم و قانونی انجام می شود.

کمالی زاده با بیان اینکه تلاش ما پیشگیری از گسترش این نوع ساخت و سازها است، گفت: به منظور ساماندهی ساخت و سازها و نظارت مستمر و دقیق بر آنها و نیز جلوگیری از توسعه بی رویه شهر، اقدامات پیشگیرانه در دستور کار دستگاه‌های متولی به ویژه شهرداری قرار دارد.

وی با اشاره به گلایه عضو شورای شهر در خصوص تغییر وضعیت فضای اطراف بوستان نبوت، تصریح کرد: پارک نبوت با ۷۶ هزار مترمربع وسعت یکی از بوستان های قدیمی شهر کرج به شمار می رود که با بهره مندی از امکانات رفاهی مورد استفاده و استقبال شهروندان قرار دارد.

شهردار کرج با تاکید بر حفظ زیبایی های بصری این پارک، یادآور شد: این مجموعه بزرگ که روبروی مجتمع تجاری مهستان واقع شده متعلق به اداره‌ کل مسکن و شهرسازی است که قطعه های بایر آن به برخی از ارگان ها همچون امور کتابخانه ها و آستان قدس رضوی واگذار شده اما فضای سبز آن دست نخورده باقی مانده است.

کد خبر 4720252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha