۲۶ شهریور ۱۳۹۸، ۱۳:۵۰

قائم مقام کمیته امداد مازندران:

۴۰۰ هزار پاکت مهر بین دانش آموزان توزیع می شود

۴۰۰ هزار پاکت مهر بین دانش آموزان توزیع می شود

ساری - قائم مقام کمیته امداد مازندران با بیان اینکه مرحله دوم جشن عاطفه ها ۱۰ مهر ماه برگزار می شود گفت: ۴۰۰ هزار پاکت مهر بین دانش آموزان توزیع می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر اسکندری با بیان اینکه هر ساله قبل از ورود به سال تحصیلی جدید جشن عاطفه ها به نفع دانش آموزان نیازمند در سراسر استان برگزار واظهار داشت:مرحله نخست جشن عاطفه ها با همکاری آموزش و پرورش،سازمان دانش آموزی و صدا و سیما در ۷ و ۸ شهریور برگزارشد.

وی افزود:مردم نیکوکار مازندران تاکنون در مرحله نخست جشن عاطفه ها نزدیک به یک میلیارد تومان به صورت نقدی و غیر نقدی به دانش آموزان نیازمند کمک کردند.

قائم مقام کمیته امداد مازندران تصریح کرد:۴۰۰هزار پاکت عاطفه ها در هفته اول مهر ماه بین دانش آموزان مدارس سراسر استان توزیع و کمک های جمع آوری شده بین دانش آموزان نیازمند همان مدرسه هزینه می شود.

وی گفت:با نظارت کمیته امداد و مدارس ملزومات بین دانش آموزان نیازمند توزیع می شود و امیدواریم با کمک مردم نیکوکار استان در ایجاد امید و خودباوری در میان دانش آموزان تحت حمایت اقدامات موثری انجام دهیم.

قائم مقام کمیته امداد مازندران با تقدیر از همراهی و مشارکت مازندرانی های نوعدوست با این نهاد، افزود: دفاتر کمیته امداد آماده دریافت کمک های مردمی است.

اسکندری گفت: هم استانی های نیکوکار می توانند از طریق تلفن همراه با شماره گیری آنی #۱*۸۸۷۷* کمک های خود را پرداخت کنند.

خاطر نشان می شود : ۹هزار دانش آموز در مازندران تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند.

کد خبر 4721039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha