۲۷ شهریور ۱۳۹۸، ۱۳:۰۴

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان:

شرور سابقه دار در شهرستان «سیب و سوران» دستگیر شد

شرور سابقه دار در شهرستان «سیب و سوران» دستگیر شد

زاهدان - فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش و پیگیری پلیس امنیت عمومی عامل شرارت های سریالی در شهرستان «سیب و سوران» در یک عملیاتی ضربتی دستگیر شد.

سردار محمد قنبری در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: در پی گزارش های مردمی مبنی بر شرارت های سریالی فرد سابقه دار در سطح شهرستان سیب و سوران با قدرت نمایی، عربده کشی، حمل سلاح گرم، شرکت در نزاع های دسته جمعی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات پلیس در این خصوص ادامه داشت تا اینکه روز گذشته به اطلاعاتی در خصوص تردد این فرد شرور در یکی از مناطق حاشیه شهر سوران به دست آمد و بلافاصله تیم عملیات ویژه پلیس امنیت عمومی برای دستگیر او وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: ماموران انتظامی شهرستان سیب و سوران با کنترل نامحسوس ورودی شهر "سوران" متهم را که با یک دستگاه پژو ۴۰۵ مشکی رنگ در تردد بود شناسایی و به او دستور ایست دادند.

وی بیان کرد: متهم با مشاهده عوامل انتظامی بدون توجه به دستور ایست متواری و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز در محدوده روستای کمال آباد کنترل خودرو را دست داده و با دیوار یک منزل مسکونی برخورد می کند و قبل از فرار از محل با سرعت عمل ماموران انتظامی دستگیر می شود.

سردار قنبری با اشاره به معرفی این شرور تحت تعقیب به مقام قضائی تصریح کرد: پلیس با قاطعیت با اخلالگران نظم و امنیت در چارچوب قانون برخورد می کند و از مردم می خواهیم در صورت مشاهده فعالیت های مجرمانه و غیر قانونی توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰، پلیس را مطلع، تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

کد خبر 4722047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha