۲۷ شهریور ۱۳۹۸، ۲۲:۳۸

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس:

ظرفیت مدیران توانمند و کارآمد استان بوشهر به خوبی استفاده شود

ظرفیت مدیران توانمند و کارآمد استان بوشهر به خوبی استفاده شود

بوشهر - نماینده مردم شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: ظرفیت مدیران توانمند و کارآمد استان بوشهر به خوبی استفاده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری عصر چهارشنبه در نشست با رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر اظهار داشت: ارتقای چشمگیر و شخصیتی امروز فوتبال استان ناشی از دانش مدیریتی و کاربردی متولی این رشته جذاب است.

نماینده مردم شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: قطعا در سال‌های آینده نتیجه این حرکت هوشیارانه در فوتبال کشور با معرفی بیشتر باشگاه‌ها و بازیکنان خلاق هم استانی نمایان‌تر خواهدبود.

وی تاکید کرد: اگر اکنون در فوتبال کشور جایگاه اداری و شخصیت فوتبالی داریم مرهون توانمندی در مدیریت و تعامل مٹال زدنی و نفوذ کلام و برنامه ریزی اصولی رئیس هیئت فوتبال استان است که نگاه ویژه مدیران ورزش و به طور خاص فوتبال کشوری را به خود معطوف کرده است.

خدری بیان کرد: قیاس شخصیت و چهره کنونی  فوتبال بوشهر با گذشته باعٹ شده تا فدراسیون و صاحب نظران استان ما را در میان کلان شهرهای فوتبالی در جایگاه اول قرار دهند.

وی افزود: آنچه از نگاه فدراسیون می‌توان برداشت کرد اقتدار، ذکاوت و انظباط جامع رئیس فوتبال و ارکان فوتبال بوشهر در حل مشکلات این رشته ورزشی با نشاط وجوان پسند  است که بر هیچ کس پوشیده نیست و این از ویژگی‌های یک مدیر موفق است که فوتبال استانمان بحمدالله از آن برخوردار است.

نماینده مردم شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خوشبختانه برنامه‌های ریشه‌ای و قابلیت‌های ایشان به اعتراف اهالی فوتبال از آن یک مجموعه متفاوت و پرنشاط و گره گشا و کارا ساخته است که لازم است از این مدیران پرانرژی و الگو در دیگر عرصه های مهم اجرایی استان به طور شایسته و برجسته  بهره مند شد.

وی با اشاره به اینکه حلقه مفقوده در سطوح مدیریتی امروزی جامعه عدم به کارگیری اینگونه دلسوزان و مدیران برنامه ریز و هدفدار  است تصریح کرد: برای تکامل اینگونه مدیران سال‌ها هزینه شده و اکنون وقت ارایه خدمت در عرصه ها و سطوح بزرگتر است. شایسته است فضا و دامنه خدمتگزاری اینگونه مدیران بومی و شاخص و توانمند بیشتر و وسیع تر شود.

خدری تاکید کرد: محروم‌کردن جامعه از ارائه خدمات ارزشمند یک مدیر کارآمد در دیگر ارکان استان مصداق تضییع حق الناس است و عدم به کارگیری اینگونه مدیران در مسئولیت‌های کلیدی یعنی محروم کردن جامعه از خدمتگزاری صادقانه. 

وی معرفی برترین هیئت فوتبال بوشهر را از جمع سایر هیئت‌های کشور تبریک گفت و برای مجموعه خانواده بزرگ فوتبال استان، مسئول ارشد و همکاران استانی وشهرستانی آن ارزوی موفقیت و سربلندی کرد.

رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر نیز در این نشست با تقدیر از نماینده مجلس اظهار داشت: بارها شخصا شاهد تلاش‌ها و پیگیری‌های این نماینده جوان و ورزش‌دوست بوده‌ام که برای فوتبال استان و خصوصا تیم های پرسپولیس گناوه و امید گناوه و دیگر باشگاه‌های استان تمام توان خود را به کار گرفته است.

محمد نجفی با ابراز خرسندی از حمایت‌ها و تلاش‌های حجت الاسلام خدری طی وکالت در مجلس در تحقق افزایش و رفع نیازهای اساسی جامعه ورزش و خصوصا فوتبال تقدیر وتشکر کرد و گفت: در پرتو همدلی و وفاق هرچه بیشتر مسئولان ارشد استانی و پیگیری‌های دلسوزانه ایشان کماکان شاهد موفقیت بیشتر و رشد و تعالی همه جانبه به‌ویژه در حوزه ورزش و فوتبال باشیم.

کد خبر 4722630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha