۲۷ شهریور ۱۳۹۸، ۲۳:۳۵

رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

افزایش گردان سایبری سبب رسیدن صدای انقلاب به دنیا می شود

افزایش گردان سایبری سبب رسیدن صدای انقلاب به دنیا می شود

دماوند- رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه قدرت آمریکا پوشالی است گفت: افزایش گردان سایبری سبب رسیدن صدای انقلاب به دنیا می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامرضا سلیمانی بعد از ظهر چهارشنبه در مراسم اختتامیه اولین دوره توانمند سازی فرماندهان گردان‌های سایبری سازمان فضای مجازی کشور که با حضور مسلم معین مسئول قرارگاه فضای مجازی بسیج و دیگر مسئولان لشکری و کشوری در سالن جلسات اردوگاه سیدالشهدا(ع) آبعلی برگزار شد طی سخنانی  با اشاره به اینکه قدرت آمریکا پوشالی است گفت: افزایش گردان سایبری سبب رسیدن صدای انقلاب به دنیا می شود.

سلیمانی با بیان اینکه طبق محاسبات زمان پهلوی با وجود حاکم بودن قدرت، پول و ابزار تبلیغاتی پیروزی انقلاب ناممکن بوده است، افزود: علت و رمز پیروزی انقلاب هنوز هم از سوی بسیاری ناشناخته است و با در کنار هم چیدن همه ابزارها و فاکتورها چنین پیروزی ممکن نبوده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در موضوع فضای مجازی شاهد رشد و حضور جوانان انقلابی هستیم گفت: ما قدرت فضای مجازی را به خوبی درک کرده ایم چرا که هم اکنون جوانان انقلابی به این فضا بسیار خوب توجه کردند و در تمامی استان‌ها اقدامات موثری انجام شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان داشت: یگان های عمل کننده آمریکایی ها خودفروخته هایی هستند که برای کسب پول بیشتر هر کاری را انجام می دهند و آمریکا نیز با هیاهو های رسانه ای اجازه شفافیت به اتفاقات رخ داده شده را نمی دهد.

سلیمانی اظهار داشت: با وجود اینکه آمریکا ادعا می کند که ۵۰ درصد قدرت نظامی جهان را در اختیار دارد اما زمانی که ما در صحنه حرکت می‌کنیم تمام موفقیت‌ها برای جمهوری اسلامی و شکست ها از آن آمریکایی ها می شود و یارای مقاومت در برابر ما را ندارند چرا که هم اکنون ایران اسلامی حرف زیادی از قدرت برای گفتن دارد.

کد خبر 4722691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha