۲۸ شهریور ۱۳۹۸، ۱۱:۱۴

در اقدامی نو رقم خورد؛

آموزش ارتقای فرهنگ زیست محیطی به زبان انگلیسی در اردبیل

آموزش ارتقای فرهنگ زیست محیطی به زبان انگلیسی در اردبیل

اردبیل - به منظور ارتقای فرهنگ حفاظت از محیط زیست، در اقدامی نو کارگاه آموزشی به زبان انگلیسی و فارسی در اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، با برگزاری کارگاه آموزشی «ارتقای فرهنگ حفاظت از محیط زیست»، مفاهیم مهم این بخش به زبان فارسی و انگلیسی در اردبیل ارائه شد.

این کارگاه با پرداخت به مسائل مدیریت حوزه پسماند و حفاظت از محیط زیست در یکی از آموزشگاه‌های زبان خارجی اردبیل به صورت دو زبانه برگزار شد.

در کارگاه مذکور تعریف پسماند، انواع پسماند و نحوه کنترل، مدیریت و امحای آن برای شرکت کنندگان در کارگاه تشریح شد و در ادامه از موضوعات کارگاه سؤالاتی مطرح و به نفرات برگزیده جوایزی اهدا گردید.

همچنین دانش آموزان کاردستی‌های زیست محیطی خود را به نمایش گذاشتند که مورد استقبال حاضران نیز قرار گرفت.

رئیس محیط زیست شهرستان اردبیل در این خصوص با تأکید بر تداوم آموزش در بین اقشار مختلف مردم، گفت: آموزش به عنوان رکن اساسی ارتقای فرهنگ محیط زیست شناخته می‌شود و ارتقای مفاهیم مهم زیست محیطی باید به ضرورت اساسی تبدیل شود.

جمشیدی یادآور شد: برنامه‌های آموزشی محیط زیست باید با تنوع همراه شوند و در این خصوص علاوه بر برگزاری چنین کارگاه‌هایی اخیرا با حضور در ییلاقات سبلان مباحثی در خصوص اهمیت مراقبت و پاسداشت منابع خدادادی، خودداری از شکار غیر مجاز حیات وحش، لزوم صیانت و مراقبت از محیط‎زیست، جلوگیری از آلودگی و تخریب منابع طبیعی و اثرات جبران ناپذیر برخی اقدامات زیانبار و آلاینده محیط زیست به عشایر منطقه یادآوری شده است.

کد خبر 4722792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha