۲۹ شهریور ۱۳۹۸، ۱۵:۱۷

امام‌جمعه دامغان:

مذاکره با آمریکا مشکلات کشور راحل نمی‌کند/دشمن خیرخواه ایران نیست

مذاکره با آمریکا مشکلات کشور راحل نمی‌کند/دشمن خیرخواه ایران نیست

دامغان - امام‌جمعه دامغان ضمن بیان اینکه مذاکره با آمریکا مشکلات کشور را حل نمی‌کند، گفت: همان‌طور که درگذشته هم مشاهده کردیم دشمن هیچ زمان خیرخواه ما نیست و تنها منافع خود را دنبال می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید محمدحسینیان ظهر آدینه در نماز جمعه این هفته دامغان به میزبانی مصلای بزرگ امام خمینی (ره) این شهر ضمن اشاره به سخنان اخیر فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر اینکه هیچ مذاکره در هیچ سطحی بین جمهوری اسلامی ایران و آمریکا اتفاق نخواهد افتاد، ابراز داشت: بر طبق این اصل باید به ظرفیت‌های موجود باید پایبند و استوار بوده و به بیگانگان اعتماد نکنیم.

وی ضمن بیان اینکه مذاکره با آمریکا مشکلی را حل نخواهد کرد، افزود: می‌بایست اراده جوانان و ظرفیت‌های داخلی تقویت و سیاست‌های رهبر معظم انقلاب در بحث برجام به‌خوبی دنبال و تبیین شود لذا هیچ مذاکره‌ای با بیگانگان نداریم زیرا آن‌ها صرفاً منافع خود را تأمین می‌کنند و هیچ زمان خیرخواه ملت ایران نبودند.

انقلاب اسلامی ایران به جهان صادر شد

امام‌جمعه دامغان ضمن بیان اینکه دفاع مقدس یکی از بهترین مقاومت‌های ملت ایران بود، ابراز داشت: در طی هشت سال جنگ ناجوانمردانه رژیم بعثی عراق با حمایت کشورهای مختلف منطقه و به سرکردگی آمریکای جنایتکار توانستیم به پیروزی بزرگی دست پیدا کنیم که امروز به الگویی برای جبهه مقاومت تبدیل‌شده است.

حسینیان در ادامه تصریح کرد: در جنگ هشت‌ساله رژیم بعثی عراق علیه جمهوری اسلامی ایران همه قدرت‌های جهانی کمک کردند که ایران را شکست دهند ولی ملت ایران با تقدیم هزاران شهید و مقاومت در مقابل دشمنان به پیروزی دست پیدا کرد و حتی اجازه نداد یک وجب از خاک کشور به دست بیگانگان بیافتد و این مهم دستاورد ارزشمندی است.

وی ضمن بیان اینکه در جنگ تحمیلی، جمهوری اسلامی ایران تجهیزات نظامی نداشت و با دست‌خالی به پیروزی رسیده است، افزود: در هشت سال دفاع مقدس توانستیم انقلاب اسلامی ایران را به جهانیان صادر کنیم.

حمله پهبادی انصار الله ضربه محکمی بر پیکره عربستان

امام‌جمعه دامغان به حمله پهباد انصار الله به تأسیسات نفتی شرکت آرام کوه در عربستان اشاره کرد و اظهار داشت: با حمله پهباد انصار الله به تأسیسات نفتی شرکت آرام کوه عربستان ۵۰ درصد تولیدات نفتی عربستان معادل پنج میلیون بشکه نفت کاهش پیدا کرد و ۳۰ میلیارد دلار خسارت مالی دید و در بورس نیز دو درصد قیمت نفت افت پیداکرده است.

حسینیان به بازگشایی مدارس در آستانه سال تحصیلی جدید اشاره و تصریح کرد: در سال تحصیلی جدید ۱۴ هزار دانش‌آموز دامغانی در مقاطع مختلف فعالیت آموزشی خود را آغاز و ۱۰۷ آموزشگاه با ۹۰۰ دبیر و کادر اجرایی میزبان دانش آموزان دختر و پسر خواهند بود.

وی ضمن بیان اینکه ۵۰ آموزشگاه ابتدایی نیز ۳۰ شهریورماه روز شکوفه‌ها ورود دانش آموزان را جشن خواهند گرفت، افزود: گام دوم انقلاب و سند بنیادین تحول در نظام آموزش‌وپرورش از مواردی که باید موردتوجه قرار گیرد و به آن بیش از گذشته پرداخته شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سالروز شهادت چهارمین امام شیعیان جهان امام زین‌العابدین (ع) و لزوم حفظ رخدادهای کربلا و بیان اندیشه‌های حقانیت اهل‌بیت (ع) ازجمله محوریت سخنان نماز جمعه این هفته دامغان بود.

کد خبر 4723620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha