۳۰ شهریور ۱۳۹۸، ۸:۳۹

فرمانده سپاه ناحیه بیجار:

۱۱۵ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در بیجار برگزار می شود

۱۱۵ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در بیجار برگزار می شود

بیجار - فرمانده سپاه ناحیه بیجار از اجرای ۱۱۵ برنامه توسط هشت کمیته تخصصی به مناسبت هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبرداد و گفت: ۱۵ برنامه شاخص شهرستانی و ۱۱ مورد نیز یادواره شهدا است.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی سپاه شهرستان بیجار، سرهنگ سیدمرتضی میرآقایی اظهار داشت: این برنامه‌ها توسط هشت کمیته تخصصی متشکل از ادارات و ارگان های دولتی در قالب یادواره های شهدا، کارگاه های آموزشی و تخصصی با توجه به نیازسنجی شهرستان، مسابقات عمومی، اعزام اکیپ های بهداشتی و درمانی به مناطق محروم، احداث واحدهای ساختمانی و بازسازی روستاهای خالی از سکنه برگزار می‌شود.

وی افزود: یکی از مهمترین عرصه هایی که سپاه پاسداران در آن ورود کرده است، اردوهای جهادی است که تنها هدف آن، محرومیت زدایی و خدمت به اقشار ضعیف جامعه در روستاها بوده که در این خصوص بیش از ۳۴۹ مورد در دستور کار اردوهای جهادی قرار گرفته است.

فرمانده سپاه ناحیه بیجار ادامه داد: ۱۶ گروه جهادی در طول سال و به صورت ویژه از روز ۲۳ شهریورماه به مدت ۱۰ شبانه روز در قالب ۳۴ گروه محله محور و در اردوهای یکروزه اقدام به لایه روبی قنات ها، خدمات پزشکی و دندان پزشکی و اقدامات عمرانی مورد نظر کردند.

سرهنگ میرآقایی یادآور شد: در این اردوهای جهادی، حدود ۵۲ نفر به صورت افتخاری حضور یافتند که از این تعداد ۲۷ نفر از خواهران با مسئولیت آموزشی و بهداشتی و ۲۵ نفر از برادران وظایف عمرانی و خدماتی را برعهده دارند.

وی از حضور ۵۰ بسیجی طلبه و دانشجو در قالب اردوی جهادی در منطقه نجف آباد و روستاهای زینل خان و چشمه کاظم خبر داد و بیان کرد: این گروه جهادی از تاریخ ۲۳ شهریور ماه بدون هیچ توقعی با روحیه بسیجی و کار جهادی در راستای خدمت رسانی به مردم محروم در حال انجام فعالیت هستند.

فرمانده سپاه ناحیه بیجار گفت: نواختن زنگ مهر و مقاومت، برپایی میز خدمت با حضور شورای ادارای هر روز در یک روستا، اعزام اکیپ پزشکی به مناطق محروم، کلنگ زنی مسجد روستای علیسرخ، برگزاری یادواره شهدای کارگری و آبروی محله از مهمترین برنامه های است که همزمان با هفته دفاع مقدس در شهرستان بیجار برگزار می‌شود.

کد خبر 4723842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha