۳۱ شهریور ۱۳۹۸، ۱۲:۳۸

امام جمعه شهرکرد:

ایران به برکت انقلاب اسلامی رشد یافته است

ایران به برکت انقلاب اسلامی رشد یافته است

شهرکرد- نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: ایران به برکت انقلاب اسلامی رشد یافته است و در مسیر پیشرفت و توسعه قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد علی نکونام پیش از ظهر یکشنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح با اشاره به اینکه  ایران به برکت انقلاب اسلامی رشد یافته است و در مسیر پیشرفت و توسعه قرار گرفت، اظهار داشت: امروز شاهد توسعه کشور در تمام بخش ها هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد بیان کرد: ایران اسلامی به برکت 40 سال انقلاب اسلامی رشد یافته و توسعه یافته است.

وی با بیان اینکه رژه نیروهای مسلح در کمال امنیت برگزار شد، بیان کرد: امنیت یکی از مهمترین برکات انقلاب اسلامی به شمار می رود و باید شکر گزار این نعمت ها باشیم.

جبهه مقاومت در سراسر جهان گسترش یافته است

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد ادامه داد: جبهه مقاومت در سراسر جهان گسترش یافته است.

وی با اشاره به اینکه اقتدار امروز کشور در جهان مرهون ایثارگری ها و فداکاری رزمندگان اسلام و شهدا در هشت سال دفاع مقدس است، اظهار داشت: رشادت های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس موجب توسعه و پیشرفت کشور است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در ادامه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، یادآور شد: هفته دفاع مقدس هفته گرامیداشت موفقیت، افتخارات، ایثارگری ها و استقامت هشت سال دفاع مقدس است.

وی بیان کرد: امروز ملت ایران با رهنمود های مقام معظم رهبری در مقابل دشمنان ایستاده است و دشمنان از زمان انقلاب تاکنون در تمام توطئه های خود شکست خورده است.

کد خبر 4725351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha