۳۱ شهریور ۱۳۹۸، ۱۴:۰۵

قدیری ابیانه:

ایران به دنبال جنگ نیست/ ضرورت شفافیت درآمدهای نمایندگان مجلس

ایران به دنبال جنگ نیست/ ضرورت شفافیت درآمدهای نمایندگان مجلس

خوشاب - سفیر سابق ایران در استرالیا و مکزیک گفت: درآمدها و حقوق نمایندگان مجلس باید شفاف سازی شود، مردم حق دارند که بدانند چطور برخی از نمایندگان در منازل ۱۰۰ میلیارد تومانی زندگی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسن قدیری ابیانه، ظهر امروز در همایش بصیرتی بسیجیان شهرستان خوشاب، اظهار کرد: شهدا هیچ احتیاجی به برگزاری یادواره‌ها ندارند بلکه این ما هستیم که احتیاج داریم یاد و خاطره شهدا را همیشه زنده نگه داریم.

وی با تأکید بر اینکه کشور ایران به دنبال جنگ نیست، افزود: هدف ما در سیاست بازدارندگی است، با توجه به شرایط امروزی جنگ نفوذ، جنگ اقتصادی و فرهنگی است لذا در این زمینه باید عوامل نفوذ را شناسایی و رسوا کنیم.

قدیری ابیانه با انتقاد از عزل سریع فرماندار شهرستان خوشاب، تصریح کرد: ای کاش در دولت افرادی که حقوق نجومی ‌می‌گرفتند با این سرعت عزل می‌شدند.

سفیر سابق ایران در استرالیا و مکزیک با انتقاد از اینکه برخی، برخوردهای قوه قضاییه با اختلاس‌گران را سیاسی اعلام می‌کنند، ابراز کرد: چطور برخی افراد که پول نداشتند منزل زیرزمینی را اجاره کنند امروز به املاک ۱۰۰ میلیارد تومانی رسیده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه امروز وقت مبارزه با فساد است، گفت: چرا برخی از نمایندگان مجلس از صحبت‌های حجت‌الاسلام پناهیان انتقاد می‌کنند، مگر نه اینکه دانستن حق مردم است.

قدیری ابیانه اضافه کرد: مردم می‌خواهند بدانند یک نماینده مجلس، از کجا چندین میلیارد تومان برای رسیدن به پست نمایندگی مجلس هزینه می‌کند؟

سفیر سابق ایران در استرالیا و مکزیک با تأکید بر اینکه در آستانه انتخابات مجلس قرار داریم، بیان کرد: ما با انتخاب خودمان می‌توانیم ابوموسی اشعری یا مالک اشتر را به نمایندگی مجلس انتخاب کنیم.

وی با بیان اینکه برخی تلاش دارند برای رسیدن به نمایندگی مجلس رای بخرند و یا خدعه کنند، ابراز کرد: این افراد وقتی به مجلس بروند به جای مبارزه با فساد به دنبال رانت خواهند بود.

قدیری ابیانه با اشاره به اینکه یکی از مشکلات امروز جامعه ازدواج جوانان و مشکل اشتغال آنان است، گفت: سؤالی برای برخی افراد مبنی بر اینکه چرا باید ایران از پول نفت خود به کشورهای مانند عراق، حزب الله و سوریه کمک کند، پیش آمده لذا باید در جواب آنان گفت:هر عقل سلیمی حکم می‌کند که برای حفظ ایران اسلامی باید به حزب الله کمک کنیم.

سفیر سابق ایران در استرالیا و مکزیک با تأکید بر اینکه امنیتی که در ایران وجود دارد در آمریکا و اروپا وجود ندارد، گفت: مردم ایران روزی خواستار بیدار شدن کشورهای مسلمان بودند و امروز ملت‌های یمن، لبنان، عراق و سوریه و... بیدار شده‌اند و راه مقاومت را در پیش گرفته‌اند.

کد خبر 4725422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha