۲ مهر ۱۳۹۸، ۱۸:۰۶

حجت الاسلام پورمحمدی:

مقاومت در برابر دشمنان و حفظ عزت ملی از اجزای حیات طیبه است

مقاومت در برابر دشمنان و حفظ عزت ملی از اجزای حیات طیبه است

نماینده مردم استان آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری مقاومت در برابر دشمنان و حفظ عزت ملی را از اجزای حیات طیبه بر شمرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم استان آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری که در هفتمین اجلاس رسمی دوره پنجم این مجلس سخن می گفت، با اشاره به این که مقام معظم رهبری هدف انقلاب اسلامی را ایجاد تمدن نوین اسلامی دانسته اند، شکست مدرنیته در تامین نیازهای روحی و معنوی انسان معاصر را بهترین فرصت برای طرح ظهور معارف قرآن و همچنین اهل بیت و ایجاد تمدن نوین اسلامی بر شمرد.

نماینده مردم استان آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری، حیات طیبه را نتیجه حرکت طیبه دانست که معنای آن عبارت است از حرکت برای رسیدن به هدفهای عالی.

حجت الاسلام پورمحمدی، استقلال، مقاومت در برابر دشمنان و حفظ عزت ملی را از اجزای حیات طیبه بر شمرد و وظیفه نخبگان حوزوی و دانشگاهی دانست که با توجه به ظرفیتهای موجود در کشور، زیر خیمه رهبری و ولایت فقیه در تداوم انقلاب اسلامی نقش آفرین باشند.

نماینده مردم استان آذربایجان شرقی در خاتمه اظهار امیدواری کرد که در آستانه انتخابات گروه های سیاسی به نحوی عمل کنند که انتخابات به عاملی برای اختلاف و شکاف در جامعه تبدیل نشود.

کد خبر 4727924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha