۸ مهر ۱۳۹۸، ۱۲:۵۲

فیلم ذبح جایزه بهترین فیلمنامه جشنواره فیلم پارما را دریافت کرد

فیلم ذبح جایزه بهترین فیلمنامه جشنواره فیلم پارما را دریافت کرد

سنندج - فیلم کوتاه ذبح ساخته مشترک «آکو زندکریمی» و «سامان حسین پور» توانست از هفتمین جشنواره فیلم و موسیقی پارما ایتالیا جایزه بهترین فیلمنامه را دریافت کند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان، در ادامه موفقیت های بین المللی فیلم کوتاه ذبح که تولید مشترک حوزه هنری کردستان و انجمن سینمای جوانان دفتر سنندج است، این فیلم توانست جایزه بهترین فیلمنامه هفتمین جشنواره فیلم پارما ایتالیا را که از ۲۳ تا ۲۹ سپتامبر در شهر پارمای ایتالیا برگزار شد، از آن خود کند.

این فیلم که ساخته مشترک آکو زندکریمی و سامان حسین پور است تا کنون در جشنواره های مختلف داخلی و خارجی جوایز ارزنده ای را از آن خود کرده است.

گفتنی است فیلم کوتاه ذبح داستان خانواده ای است که برای گذراندن یک زمستان سخت باید تنها دارایی خود یعنی گاوشان را بفروشند، اما پسر خانواده از این تصمیم خوشحال نیست و گاو را فراری می دهد.

عوامل فیلم کوتاه ذبح بدین شرح است: بازیگران: فریدون حامدی، شب بو سلیمانی، محمد قبادی، غفار خالدی، شفیع امینی، سامان عبودی، تدوین: توفیق امانی، مدیر تصویربرداری: حامد بقائیان، دستیاران: نوید زارع و آرمان صیدی، صدابردار: محمد توریوریان، دستیار: مبین قادری، طراح و اجرا صحنه و لباس و گریم: ایوب شیخ احمدی، دستیار: امین سنجر بیگی، صداگذار: حسین قورچیان، اصلاح رنگ و نور: علیرضا هدایی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: اشکان ساعدپناه، عکاس: ساجد حق شناس، مدیر تولید: آرمین پورمحمد، مدیر تدارکات: سامان عبودی، دستیاران: رزگار محمدی و پیام کریمی.

کد خبر 4732531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha