۱۴ مهر ۱۳۹۸، ۱:۵۹

سرپرست فرمانداری گناوه:

۶۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل پروژه فاضلاب گناوه ابلاغ شد

۶۰۰  میلیارد ریال برای تکمیل پروژه فاضلاب گناوه ابلاغ شد

گناوه - سرپرست فرمانداری گناوه گفت: ۶۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری برای تکمیل طرح فاضلاب گناوه مصوب شده که اعتبار آن نیز به استان ابلاغ شده است.

به گزارش خبرنگار مهر ، غلامرضا مهرجو شنبه‌شب در دیدار رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر گناوه با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: هدف همه ما برقراری امنیت و آرامش در جامعه است لذا همه باید به نیروی انتظامی برای انجام ماموریت های محوله خویش در برقراری این امر مهم کمک کنند

سرپرست فرمانداری گناوه بیان کرد: در حوزه شهرداری اگر ثبات مدیریت شهری وجود نداشته باشد باعث اتلاف وقت بدون هیچگونه پیشرفتی در کارها خواهد شد.

وی تصریح کرد: شورای اسلامی شهر با مجموعه  شهرداری همکاری مناسب و ضابطه مندداشته باشد.

وی گفت: حرکت در چهارچوب قوانین و مقررات از موارد مهم است که باید مورد توجه شورا و شهرداری باشد.

مهرجو تاکید کرد: شهرداری و شورا علاوه بر کارهای عمرانی باید در حوزه فرهنگی و اجتماعی نیز کارها و فعالیت های مختلف و متنوعی  انجام داده  و با همکاری دستگاه های فرهنگی عملکرد قابل قبولی  در این زمینه داشته باشند.

وی با بیان اینکه شهرستان گناوه قطب گردشگری  استان است خاطرنشان کرد: بهبود سیما و منظر شهر گناوه و توجه ویژه به جاذبه های گردشگری این شهراز موارد مهم در رونق گردشگری و اقتصاد گناوه است که باید مورد توجه همه دستگاه ها بخصوص شهرداری و شورا قرار گیرد.

مهرجو عنوان کرد: اعتبارات در نظر گرفته شده برای شهرستان گناوه مبلغ ۴۶ میلیارد تومان از محل نفت و گاز استانی، تملک دارایی و کمیته برنامه ریزی است که در جهت تکمیل و اجرای پروژه های عمرانی بکار می رود و حدود ۶۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری برای تکمیل طرح فاضلاب گناوه مصوب شده که اعتبار آن نیز ابلاغ شده است و تلاش ها برای تخصیص اعتبار و اجرای پروژه ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه تکمیل فاضلاب نیاز به همکاری همه دستگاه ها و مردم شهر  است اضافه کرد: تکمیل فاضلاب گناوه یک امر ضروری است لذا همه دستگاه های اجرایی بخصوص شورای اسلامی شهر و شهرداری  برای تشویق و همکاری مردم در اخذ انشعاب فاضلاب کمک کنند.

وی گفت: اصل کار بر  رضایت عمومی است  و این امر در دستور کارهمه دستگاه ها قرار داشته باشد.

کد خبر 4737959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha