۱۴ مهر ۱۳۹۸، ۱۶:۵۸

سرپرست کمیته امداد استان تهران خبر داد

افتتاح صد چهل و یکمین مرکز نیکوکاری در پایتخت

افتتاح صد چهل و یکمین مرکز نیکوکاری در  پایتخت

سرپرست کمیته امداد استان تهران از افتتاح مرکز نیکوکاری مسجد بعثت شهرک اکباتان خبر داد و گفت:۱۴ هزار نفر از خدمات مراکز نیکوکاری بهره مند می شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید ابوالفضل پرپنچی با بیان اینکه مراکز نیکوکاری به اعتماد سازی  بیشتر مردم کمک می کنند، تصریح کرد: این مراکز به عنوان پل ارتباطی بین نیکوکاران و نیازمندان عمل می کنند و باعث تشویق و ترغیب مردم برای کمک به امور نیازمندان می شوند.

وی با اشاره به اینکه رفع فرق به راحتی امکان پذیر نیست، ادامه داد: رفع فقرنیاز به کمک همه جانبه دارد که آموزش و شناسایی فرصت ها و همچنین نیازمندان باید انجام شود تا توانمندی فقرا و نیازمندان را به دنبال داشته باشد.

سرپرست کمیته امداد استان تهران مساجد را مرکز شکل گیری انقلاب اسلامی بیان کرد و افزود: مساجد مرکز فرهنگی ومردمی است که مردم به آنها اعتماد دارند و ایجاد مراکز نیکوکاری در مساجد باعث می شود همه امور نیازمندان به نیکوکاران واگذار شود.

پرپنچی همچنین از کمک ۳۳ میلیارد و ۸۲۹ میلیون تومانی خیران و نیکوکاران به مراکز نیکوکاری استان تهران خبر داد و گفت: ۳۶۵۷ خیر تاثیر گذار به صورت دائم به مراکز نیکوکاری استان تهران کمک می کنند.

وی ادامه داد: مبلغ ذکر شده درشش ماه نخست امسال برای امور نیازمندان به صورت نقدی و غیر نقدی اختصاص یافته است.

سرپرست کمیته امداد استان تهران خاطر نشان کرد: هم اکنون ۱۴۱ مرکزنیکوکاری فعال در استان به نیازمندان خدمات ارائه می دهند که در شش ماه نخست امسال ۱۴ هزار و ۹۶۹ نیازمند از خدمات این مراکز بهره مند شدند.

 پرپنچی ضمن تقدیر و تشکر از خیران به دلیل همراهی و همیاری آنها در کمک به نیازمندان تاکید کرد: کمک های تنها نقدی نیست بلکه متخصصان، معلمان و پزشکان می توانند در زمینه تخصصی خود به نیازمندان کمک کنند.

کد خبر 4738813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha