۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۵۱

بازار طلا باز شد

بازار طلا باز شد

رئیس کمیسیون تخصصی طلا اتاق اصناف گفت: طی گزارش‌های دریافت شده، تمامی واحدهای صنفی طلا، جواهر و نقره از روز ۵ خرداد فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، کیومرث امیریان رئیس کمیسیون تخصصی طلا، جواهر و نقره اتاق اصناف ایران از بازگشایی و از سرگیری فعالیت تمامی واحدهای صنفی طلا، جواهر و نقره در سراسر کشور خبر داد و گفت: طی گزارش‌های دریافت شده، تمامی واحدهای صنفی طلا، جواهر و نقره از روز ۵ خرداد فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

بر اساس اعلام اتاق اصناف ایران، وی افزود: پیگیری‌های مستمر اتاق اصناف ایران، به ویژه کمیسیون تخصصی طلا، جواهر و نقره منجر به اصلاح بندهایی از آئین‌نامه قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و موجب رضایت فعالان صنفی این حوزه شد.

به گفته امیریان، کمیسیون تخصصی طلا، جواهر و نقره اتاق اصناف ایران درصدد است تا با تشکیل یک تیم حقوقی از متخصصان و مشاوران زبده و کارآمد، پیگیر اصلاحات دیگری در آئین‌نامه‌های اجرایی قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز باشد.

وی تأکید کرد: مصمم هستیم تا با همراهی فعالان صنفی حوزه طلا و جواهر خلاء‌های قانونی را شناسایی و با کمک تیم حقوقی اتاق اصناف ایران، اصلاحات لازم را در آئین‌نامه‌ها و قوانین مرتبط از مسیر قانونی انجام دهیم.

کد خبر 6119207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمد ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
      11 3
      یعنی با این قیمت طلا دیگر هیچ جوانی حتی فکر ازدواج به سرش نمی‌زند.و باشد که جامعه بسوی پیری برود و تا چند سال دیگر کمبود نیروی جوان بزرگترین مشکل کشور شود
      • IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
        3 6
        چه ربطی داره تعطیلی صنف طلابا ازدواج جنابعالی 350وام میدن برو حالشو ببر
      • IR ۰۶:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
        0 1
        اتفاقا با این همه گرونی و تورمی که تو جامعه هست نسبت مقایسه قیمت ها ارزونترین چیز همین طلاست . چون یکساله که همه چیز ۱۰۰ درصد گرون شد اما طلا تغییری نکرد
    • فاطمه IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
      2 0
      دوست عزیز. شما که مگید ۳۵۰ میلیون وام ازدواج برو حالش ببره اولا باید قسط بپردازد دوم چطوری فکر می‌کنید البته فکر نکردید فقط مشکل۳۵۰ میلیون تومان این آقا کرایه خونه نداره وسایل خونه و پوشاک عروس نمی خواد جشن عروسی هم پیشکش
    • فرخنده IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
      2 0
      با سلام ‌والا بعد از کلی وام قرض تونستیم یا ماشین برای پسرم بخرییم تازه ما ۳نفر کارمند باز م خدا شکر اونی که ندارند چی؟؟؟؟
    • ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
      0 0
      طلا فروشی که باز نشده امروز هفتم هنوز بسته است چرا دروغ میگی
    • محمد حسین IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
      0 0
      مگه بسته بوده