۱۶ مهر ۱۳۹۸، ۹:۵۹

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا:

۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای کردستان کشف شد

۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای کردستان کشف شد

سنندج - جانشین فرمانده مرزبانی ناجا از کشف ۷۳ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق، طی یک ماه گذشته در مرزهای استان کردستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان کردستان، سردار احمدعلی گودرزی اظهار داشت: در راستای کنترل مرزها و به منظور جلوگیری از ورود کالای قاچاق به کشور، مرزبانان استان کردستان طی یک ماه گذشته توانستند در چندین عملیات دقیق و برنامه‌ریزی شده، مقادیر قابل توجهی کالای ممنوعه و قاچاق را کشف کنند.

وی افزود: مرزبانان استان کردستان در چند عملیات موفق شدند ۱۱۷ هزار و ۶۲۹ پاکت سیگار خارجی، ۱۰۰ هزار و ۶۶۹ قلم داروی قاچاق و ۷۷۲ دستگاه گوشی تلفن همراه و تبلت، سه هزار و ۶۲۸ قلم لوازم آرایشی بهداشتی و ۱۹ هزار ثوب البسه خارجی، ۴۲ هزار و ۲۳۵ لیتر سوخت را کشف کنند.

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به اینکه در این راستا ۷۰ قاچاقچی دستگیر و ۴۳ وسیله نقلیه توقیف شد، ادامه داد: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را ۷۳ میلیارد ریال برآورد کردند.

سردار گودرزی یادآور شد: مرزبانان در سراسر مرزهای ایران اسلامی برای مقابله با قاچاق کالا، پوشش خلاءهای مرزی و بحث انسداد مرز را در طول نوار مرزی با جدیت در دستور کار خود قرار داده و با ارائه خدمت شبانه روزی در نقاط صفر مرزی، تمام توان خود را برای مقابله با ورود و خروج کالای ممنوعه از مبادی غیر رسمی به کار می گیرند.

کد خبر 4740351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha