۲۰ مهر ۱۳۹۸، ۸:۳۷

مدیرکل حج و زیارت کردستان:

۶۷۰۰ کردستانی برای شرکت در راهپیمایی اربعین ثبت نام کرده‌اند

۶۷۰۰ کردستانی برای شرکت در راهپیمایی اربعین ثبت نام کرده‌اند

سنندج - مدیرکل حج و زیارت استان کردستان با اشاره به استقبال خوب مردم این استان برای حضور در اربعین، گفت: تا کنون شش هزار و ۷۰۰ کردستانی برای شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل حج و زیارت استان کردستان، هاشم ناظمی جلال اظهار داشت: تا کنون بیش از شش هزار و ۷۰۰ زائر کردستانی برای شرکت در پیاده ‌روی اربعین حسینی در سامانه سماح ثبت نام کرده‌اند.

وی افزود: شهرستان قروه با دو هزار و ۳۰۰ نفر بیشترین سهم از ثبت ‌نام کننده گان استان برای شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل حج و زیارت کردستان ادامه داد: یک هزار و ۸۰۰ نفر از شهرستان سنندج و یک‌ هزار و ۷۰۰ نفر از مردم بیجار نیز برای شرکت در اربعین ثبت‌نام کرده‌اند.

ناظمی جلال با بیان اینکه گذرنامه معتبر و ثبت‌نام از طریق سامانه سماح از ملزوماتی است که زائران اربعین امام حسین (ع) باید مورد توجه قرار دهند، یادآور شد: هزینه ثبت‌نام سفر اربعین ۲۵۰ هزار ریال است که این مبلغ در راستای بیمه حوادث و خدمات درمانی زوار هزینه می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه ثبت‌ نام در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی تا ۷۲ ساعت قبل از مراسم اربعین ادامه دارد، بیان کرد: حضور در مراسم اربعین نیاز به روادید ندارد.

کد خبر 4743741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha