۲۰ مهر ۱۳۹۸، ۱۵:۲۵

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

ایجاد نهضت ساخت فضاهای ورزشی برای دانش آموزان در زنجان ضروری است

ایجاد نهضت ساخت فضاهای ورزشی برای دانش آموزان در زنجان ضروری است

زنجان-مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: ایجاد نهضت ساخت فضاهای ورزشی برای دانش آموزان در زنجان ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رفیعی ظهر شنبه در ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان زنجان در محل آموزرش و پرورش زنجان گفت: نبود استخر اختصاصی برای استفاده دانش آموزان برای استان خوب نیست و در حال حاضر همه استان ها از وجود استخر  اختصاصی برخوردار هستند.

وی به نیمه‌کاره بودن پروژه استخر دانش‌آموزی در استان زنجان اشاره کرد و یادآور شد:  اعتبارات اختصاصی به این پروژه کافی نیست و  باید اعتبارات مازاد برای این پروژه در نظر گرفته شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان به ایجاد نهضت و توسعه ساخت فضاهای ورزشی در زنجان تاکید کرد و گفت: پیشنهاد شده فضاهای آموزشی توسط اداره کل ورزش و جوانان تجهیز شود و در نوبت صبح در اختیار دانش‌آموزان و در نوبت عصر در اختیار روستاییان باشد. 

رفیعی  به المپیاد درون مدرسه‌ای اشاره کرد و افزود: به زودی در مدارس این المپیاد برگزار می شود و در برگزاری این المپیاد دستگاه های اجرایی کمک کنند. 

وی به اهداف آموزش و پرورش در تربیت دانش‌آموزان در ساحت‌های ۶ گانه اشاره کرد و گفت:  در این زمینه آموزش و پرورش نیازمند حمایت دستگاه‌ها ی اجرایی است.

وی به تحصیل دانش‌آموزان استثنایی در مدارس اشاره کرد و گفت: نباید مشکلات مادی و تامین سرویس ایاب و ذهاب مانع تحصیل این دانش آموزان شود. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان افزود: اداره نوسازی باید به تجهیز  چشمه سرویس بهداشتی در ۸ مدرسه استان توجه کند. 

کد خبر 4744328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha