۲۱ مهر ۱۳۹۸، ۱۶:۲۳

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران:

بازآفرینی بافت فرسوده منطقه۱۲تهران به علت قدمت تاریخی بااهمیت است

بازآفرینی بافت فرسوده منطقه۱۲تهران به علت قدمت تاریخی بااهمیت است

تهران- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با اشاره به اینکه منطقه ۱۲،پایتخت تاریخی تهران و قلب شهر می باشد گفت: بازآفرینی بافت فرسوده منطقه۱۲تهران به علت قدمت تاریخی با اهمیت است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی زاده ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران، با اشاره به دستور جلسه کمیته زیرساخت ستاد بازآفرینی در منطقه ۱۲ اظهار داشت: منطقه ۱۲ به جهت پایتخت تاریخی تهران و قلب شهر به واسطه بازار و مجموعه‌های اداری قدیمی مثل کاخ گلستان اهمیت زیادی دارد.

وی بیان کرد: بیش از ۳۰ درصد منطقه ۱۲ در بافت فرسوده دارد از این رو توجه ویژه به این منطقه و ایفای نقش دستگاه‌های خدمات‌رسان ضروری است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران تاکید کرد: مقرر شد که سازمان برق و شرکت برق منطقه‌ای نسبت به ارتقاء کیفیت ۱۰ کیلومتر طول روشنایی معابر اقدام کنند و در مورد فاضلاب که ۷۰ درصد آن نصب شده مقرر شد که تا پایان سال تکمیل شود.

تقی زاده همچنین با اشاره به اینکه نوسازی ۳ مدرسه در دستورکار قرار گرفته است خاطرنشان کرد: در مورد زمین های اوقافی قرار شد کمیته ای به عضویت دفتر فنی استانداری، شهرداری و سازمان املاک شهرداری برگزار و تا ۲ هفته آینده مشکلات رفع شود، همچنین در زمینه مشکلات ثبتی، اداره کل ثبت اسناد در جلسه ای مشکلات را بررسی و جهت رفع آنها اقدام کند.

کد خبر 4745683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha