۲۳ مهر ۱۳۹۸، ۷:۱۴

برگزاری انتخابی در آذرماه؛

ترکیب تیم ملی تنیس روی میز برای مسابقات قهرمانی جهان تغییر می‌کند

ترکیب تیم ملی تنیس روی میز برای مسابقات قهرمانی جهان تغییر می‌کند

تیم ملی تنیس روی میز در مسابقات جهانی ۲۰۲۰ با ترکیبی متفاوت از مسابقات ۲۰۱۹ قهرمانی آسیا و همچنین انتخابی المپیک شرکت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین رقابت های انتخابی تیم ملی تنیس روی میز خردادماه و به منظور تعیین ترکیب تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا برگزار شد.

در این رقابت ها و بر اساس نتایج به دست آمده، نوشاد و نیما عالمیان همراه با امیرحسین هدایی و امین احمدیان در ترکیب تیم ملی برای اعزام به اندونزی قرار گرفتند.

مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا شهریورماه برگزار شد و تیم ملی ایران با این ترکیب در رده هفتم آسیا قرار گرفت.

مسابقات انتخابی المپیک رویدادی بعدی است که تیم ملی تنیس روی میز باید در آن شرکت داشته باشد. حضور در این رقابت ها که ۲ تا ۶ بهمن ماه به میزبانی پرتغال برگزار می شود نیز با ترکیب فعلی انجام می شود اما این ترکیب بعد از آن و برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان دستخوش تغییراتی خواهد شد.

مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان در سال ۲۰۲۰ میلادی، فرودین ماه به میزبانی بوسان کره جنوبی و در بخش تیمی برگزار می شود. به گفته جمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز، ترکیب این تیم برای اعزام به کره جنوبی آذرماه و با برگزاری رقابت های انتخابی مشخص می شود.

تیم ملی تنیس روی میز ایران در دوره گذشته مسابقات تیمی جهان که سال ۲۰۱۸ به میزبانی سوئد برگزار شد برای نخستین بار در طول تاریخ از دسته دوم صعود کرد و در جمع ۲۴ تیم دسته اول جهان قرار گرفت. بدین ترتیب ملی پوشان تنیس روی میز ایران در کره جنوبی و برای نخستین بار با حریفانی از دسته اول جهان رقابت خواهند داشت.

کد خبر 4746453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha