جنایت هولناک جدید رژیم صهیونیستی در شمال غزه

جنایت هولناک جدید رژیم صهیونیستی در شمال غزه

ارتش رژیم صهیونیستی در جدیدترین جنایت خود در نوار غزه، با بمباران خانه‌ای در شمال این باریکه، دست‌کم ۱۲ فلسطینی را به شهادت رساند و نزدیک به ۲۰ نفر دیگر را نیز زخمی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، در سایه حمایت‌های همه‌جانبه آمریکا و کشورهای غربی جنایت‌های ارتش رژیم صهیونیستی علیه ساکنان نوار غزه همچنان ادامه دارد.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی در جنایتی هولناک، با بمباران خانه‌ای در منطقه «جبالیا النزله» واقع در شمال نوار غزه، دست‌کم ۱۲ فلسطینی را به شهادت رسانده است.

همچنین بر اساس گزارش‌های رسیده این جنایت هولناک ارتش رژیم صهیونیستی، به زخمی‌شدن نزدیک به ۲۰ فلسطینی دیگر انجامیده است.

منابع خبری گزارش دادند که در نتیجه حمله ارتش رژیم صهیونیستی به یک واحد آپارتمان در برج «النوری» واقع در منطقه «ارض المفتی» در شمال اردوگاه «النصیرات» نیز یک بانوی فلسطینی به شهادت رسیده است.

اطراف منطقه «الصفطاوی» در شمال نوار غزه نیز هدف حملات هوایی ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

علاوه بر این جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی شرق شهر «رفح» واقع در جنوب نوار غزه را نیز بمباران کردند.

کمی پیش‌تر نیز وزارت بهداشت نوار غزه اعلام کرد که شمار شهدای تجاور رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تاکنون به ۳۵ هزار و ۹۸۴ شهید و شمار مجروحان به ۸۰ هزار و ۶۴۳ نفر افزایش یافته است.

این وزارتخانه افزود که ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۸ جنایت کشتار جمعی دیگر را در نوار غزه مرتکب شد که طی آن ۸۱ فلسطینی به شهادت رسیده و ۲۲۳ نفر زخمی شدند.

به گفته مقامات وزارت بهداشت نوار غزه، هنوز پیکرهای شماری از شهدا زیر آوار یا در خیابان‌ها انباشته شده است و هلال احمر و نیروهای امدادی امکان کمک به مجروحان را ندارند.

کد خبر 6119688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha