۲۴ مهر ۱۳۹۸، ۱۲:۰۴

کمیته بدوی اعلام کرد:

پنج تیم لیگ برتری و هیچکدام ازتیم‌های لیگ یک مجوز حرفه‌ای نگرفتند

پنج تیم لیگ برتری و هیچکدام ازتیم‌های لیگ یک مجوز حرفه‌ای نگرفتند

پنج تیم لیگ برتری به همراه ۱۸ تیم حاضر در لیگ دسته اول فوتبال کشور موفق به کسب مجوز حرفه ای نشدند.

به گزارش خبرنگار مهر، کمیته بدوی صدور مجوز حرفه ای فوتبال ایران اسامی باشگاه هایی که موفق به کسب مجوز حرفه ای و ملی در فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ نشدند را اعلام کرد.

حمیدرضا گرشاسبی عضو کمیته بدوی صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال در این باره اعلام کرد: تمام باشگاه های لیگ دسته اول فوتبال ایران در موعد مقرر موفق به ارسال مدارک خود نشدند تا از گرفتن مجوز حرفه ای و ملی در فصل جاری مسابقات محروم شوند.

همچنین باشگاه های پارس جنوبی جم، نفت مسجدسلیمان، نساجی مازندران، شاهین شهرداری بوشهر و گسترش فولاد تبریز(ماشین سازی) نیز که در لیگ برتر فوتبال ایران حضور دارند از دریافت چنین مجوزی محروم شدند.

علاوه بر این تیم های پیکان تهران، سایپا و فولاد خوزستان هم موفق به کسب مجوز حرفه‌ای نشدند اما مجوز ملی را دریافت کردند. باشگاه فولاد به دلیل عدم ثبت مدارک سرمربی تیم بزرگسالان و باشگاه‌های پیکان و سایپا به دلیل عدم استخدام سرمربی با مدارک لازم و نداشتن مدارک A موفق به دریافت مجوز حرفه‌ای نشدند. 

تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان هم مشروط بر ارائه مدارک ایمنی و اصلاح برنامه جوانان به همراه ثبت مدارک مربی بزرگسالان موفق به دریافت مجوز ملی شد.

کد خبر 4748489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha