۲۹ مهر ۱۳۹۸، ۲۲:۳۳

برای نخستین بار؛

مستندات ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان یزد منتشر می‌شود

مستندات ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان یزد منتشر می‌شود

یزد ـ رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد از تصمیم این سازمان برای انتشار عمومی گزارش مستندات ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۷ دستگاه‌های اجرایی برای نخستین بار در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد، سید مجتبی حسینی پور، هدف از این اقدام را اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات و عملیاتی کردن برنامه ها و سیاست‌های کلی اصلاح نظام اداری و نیز منشور حقوق شهروندی ذکر کرد.

وی افزود: عناوین شاخص‌های اختصاصی ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۷ دستگاه‌های اجرایی به همراه اهداف، عملکرد و مستندات ارائه شده توسط دستگاه‌ها به صورت عمومی منتشر شده و در دسترس همه مردم، صاحب‌نظران و علاقمندان قرار خواهد گرفت.

دبیر شورای راهبری توسعه مدیریت استان یزد گفت: از دستگاه‌های اجرایی استان خواسته‌ایم در خصوص مواردی که با توجه به دلایل قانونی، شاخص ارزیابی، عملکرد دستگاه و یا مستندات ارائه شده مشمول ممنوعیت انتشار عمومی است، دلایل قانونی ناظر بر عدم امکان انتشار عمومی را به این سازمان اعلام کنند.

حسینی پور خاطرنشان کرد: در صورت اعلام دلایل ممنوعیت انتشار شاخص از سوی آن دستگاه، استدلال ارائه شده نیز به عنوان دلایل و مستندات قانونی حذف شاخص از فرآیند انتشار، به صورت عمومی انتشار خواهد یافت.

فرایند ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۷ دستگاه‌های اجرایی استان مطابق برنامه زمان‌بندی شده در بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور انجام شده و در هفته دولت از دستگاه‌های برتر طی جشنواره شهید رجایی تقدیر شد.

کد خبر 4752756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha