۴ آبان ۱۳۹۸، ۱۸:۳۱

استاندار اردبیل:

مجوز فعالیت کارخانه‌جات بدون بررسی‌های کارشناسی نباید صادر شود

مجوز فعالیت کارخانه‌جات بدون بررسی‌های کارشناسی نباید صادر شود

اردبیل - استاندار اردبیل گفت: صدور مجوز فعالیت برای کارخانه‌جات مختلف باید همراه با کارشناسی‌های لازم باشد تا در ادامه مشکل خاصی در خصوص طرح توجیهی آن پیش نیاید.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر بهنام‌جو بعد از ظهر شنبه در شورای توسعه اقتصادی استان اردبیل عنوان کرد: صدور مجوز برای فعالیت هر کارخانه‌ای از جمله کارخانه جات آراد سازی باید همراه با کارشناسی‌های لازم باشد تا در بهره مندی از توجیه اقتصادی برای مجری طرح مشکلی پیش نیاید.

به گفته وی پیش از این شاهد صدور مجوز کارخانه جات آرد سازی در سطح استان بودیم که به دلیل تعدد آن اشباع در این بخش به وجود آمده است.

استاندار اردبیل با بیان اینکه در شرایط کنونی نیاز به احداث مجدد این قبیل واحدها احساس نمی‌شود، افزود: احداث واحدهای مازاد با مرور زمان بسیاری از مشکلات را در پی خواهد داشت و در این خصوص باید کارشناسی و مشاوره‌های لازم برای سرمایه گذاران انجام پذیرد.

بهنام‌جو با اشاره به اینکه در برخی از شهرهای استان اردبیل شاهد نبود شهرک‌های صنعتی هستیم، افزود: باید با همکاری و تعامل مناسب با سرمایه گذاران زیرساخت‌های لازم برای توسعه شهرک‌های صنعتی تأمین شود.

وی به دیگر مطالبات و نیازمندی‌های احصا شده واحدهای تولیدی و صنعتی استان اشاره کرد و افزود: تعدادی از کارخانه جات استان اردبیل به منظور توسعه فعالیت‌های خود و راه اندازی فازهای جدید نیازمند فضاهای بیشتری هستند که باید با همکاری مناسب با این قبیل واحدها تأمین امکانات مورد نیاز انجام پذیرد.

استاندار اردبیل در پایان بر ضرورت نهایی شدن و تدوین طرح‌های مطالعاتی در خصوص مقابله با کم آبی در سطح استان تأکید کرد و افزود: نهادهای مرتبط در این خصوص می‌بایست تعامل خود را افزایش دهند.

کد خبر 4756699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha