۷ آبان ۱۳۹۸، ۱۵:۲۸

با حضور ده‌ها هزار نفر؛

پیاده روی بزرگ ولایت در دشتی برگزار شد

پیاده روی بزرگ ولایت در دشتی برگزار شد

دشتی- همزمان با سالروز شهادت علی ابن موسی الرضا علیه السلام با حضور دلدادگان خاندان عصمت و طهارت پیاده روی بزرگ ولایت در دشتی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دلدادگان خاندان عصمت و طهارت چندین سال است در سالگرد شهادت حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام مسیر ۲۵ کیلومتری را از حرم سید حسین پورفاطمی تا امامزادگان جعفر و حسن در روستای شیخیان از توابع بخش کاکی پیاده راهپیمایی کردند.

امام جمعه خورموج در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: راهپیمایی اربعین چند سالی است که علی رغم توطئه‌های دشمنان و میل باطنی آنها با حضور با شکوه هر چه تمام تر برگزار می شود.

حجت الاسلام مصلح افزود: امثال دشمنان توطئه و اغتشاشات زیادی در عراق ایجاد کردند که این راهپیمایی با شکوه را تحت الشعاع قرار دهند ولی بحمدالله همچون گذشته تمام نقشه های آن ها نقش بر آب شد و جمعیت باشکوهی از کشور عزیزمان ایران در این مراسم حضور پیدا کرده‌اند و به این توطئه‌ها توجهی نکردند.

وی تصریح کرد: این راهپیمایی عظیم به دیگر به نقاط کشور تسری پیدا کرد و شاهد مراسم متعدد و راهپیمایی عظیم توسط مردم در امامزادگان هستیم و این امروز نیز یکی از این تجمعات بزرگ در امامزادگان جعفر و حسن در روستای شیخیان شهرستان دشتی شاهد هستیم.

مصلح بیان کرد: مردم روستاهای اطراف و بخش کاکی شهر کاکی مسیر ۲۵ کیلومتری را طی می کنند و این حرکت تداعی اربعین و این کار خوب و تاثیرگذار است.

رئیس شورای شهر کاکی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: پیاده روی بزرگ ولایت از حرم مطهر حاج سید حسین فاطمی تا حرم مطهر امامزادگان جعفر و حسن در روستای شیخیان هر ساله برگزار می‌شود.

 سید علی‌اکبر پور فاطمی افزود: این مراسم باشکوه چندین سال است که با حضور دهها هزار نفر عاشقان دلداده در روز شهادت امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این راهپیمایی از هفت مسیر حرم مطهر سید حسین پور فاطمی در شهر کاکی، حرم مطهر سید عباس در گزدراز، حرم مطهر امام زاده حسن علیه السلام در کردوان، امامزاده در روستای زیارت ساحلی، امامزاده سید سراج الدین (ع) در شهر بادوله ، شهر بردخون و مسیر شماره ۷ نیز روستای شهنیاء پیش بینی شده بود.

امام جمعه موقت کاکی در گفت‌وگو با خبرنگار مهرگفت: علی رغم همه مشکلات و فشارهای اقتصادی که بر مردم وارد هست ولی مردم در مراسم و راهپیمایی اربعین با حضور باشکوه شرکت کردند.

حجت الاسلام حسین پور افزود:  آنچه که باعث حضور باشکوه مردم در اینگونه مراسمات باشد عشق به اهل بیت و بصیرت بالای مردم است.

وی بیان کرد: مردم ما تحت هر شرایط با ولایت هستند و این مراسمات به نام ولایت به یاد ولایت و برای پیروزی و دفاع از ولایت اهل بیت و ولایت فقیه برگزار می کنند و هیچ چیزی باعث نمی شود حضور آنها کم رنگ شود.

کد خبر 4758356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha