۱۰ آبان ۱۳۹۸، ۹:۲۴

جعفری در گفتگو با مهر:

کادر فنی با دقت لیگ را زیر نظر دارند/ معرفی نخبه‌ها به محمد بنا

کادر فنی با دقت لیگ را زیر نظر دارند/ معرفی نخبه‌ها به محمد بنا

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی گفت: مربیان کادر فنی با حضور در محل برگزاری رقابت‌های لیگ برتر، با دقت عملکرد فرنگی‌کاران را زیر نظر دارند.

حسام الدین جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طبق پیشنهاد محمد بنا سرمربی تیم ملی به فدراسیون کشتی از چندی پیش برخی از مربیان کادر فنی تیم ملی با حضور در محل برگزاری رقابتهای لیگ برتر کشتی فرنگی، بر عملکرد فرنگی‌کاران نظارت دارند. بدین ترتیب می توان گفت که کادر فنی تمامی مبارزات را زیر نظر دارد و هیچ کشتی گیر مستعدی که در لیگ حضور دارد از نگاه ما پنهان نخواهد ماند.

وی تصریح کرد: مطمئنا اگر اعضای کادر فنی که مسئولیت نظارت بر پیکارهای لیگ را بر عهده دارند، افراد مستعد و آینده داری را شناسایی کنند؛ این نفرات به سرمربی تیم ملی معرفی خواهند شد تا در صورت موافقت محمد بنا، آنها به اردوی تیم ملی هم دعوت شوند.

 سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی ادامه داد: این اقدام واقعا کار سازنده و تاثیرگذاری در رقابتهای لیگ بررت تلقی می شود، چراکه برخی از فرنگی کاران جوان و باانگیزه این اطمینان را دارند که حضورشان در لیگ برتر دیده می شود و مربیان تیم ملی تلاش و توانایی آنها را زیر نظر دارند.

وی خاطر نشان کرد: نظارت مربیان تیم ملی بر پیکارهای لیگ می تواند باعث کشف استعدادهای ناب و نیروهای نخبه کشتی فرنگی شود که شاید تا قبل از حضوردر لیگ، فرصتی برای عرض اندام نداشتند و ممکن بود هیچگاه زیر ذره بین کادر فنی قرار نگیرند.

جعفری با اشاره به آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی هم گفت: با توجه به بسته شدن پروند رقابتهای جهانی نخستین اردوی ما از امروز جمعه دهم آبان ماه با حضور محمد بنا در راس امور تیم ملی در خانه کشتی آغاز خواهد شد. بدین ترتیب استارت برنامه های تیم ملی برای حضور در میادین مهم پیش رو از این تاریخ زده خواهد شد و طبق برنامه جلو خواهیم رفت.

طبق برنامه حسن رنگرز مدیر فنی تیم های ملی و محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی مقرر شد حبیب‌الله اخلاقی، لقمان رضایی، رسول جزینی و داود اخباری به عنوان برخی از مربیان کادر فنی در طول برگزاری رقابتهای لیگ بر عملکرد فرنگی کاران نظارت داشته باشند. این روند از هفته گذشته در حال اجراست.

به گزارش خبرنگار مهر نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی که تا روز ۲۱ آبان ماه ادامه دارد به شرح زیر است:

۵۵ کیلوگرم: پویا ناصرپور (خوزستان) رضا خدری (البرز) پویا دادمرز (خوزستان)
۶۰ کیلوگرم: علیرضا نجاتی (قم) شیرزاد بهشتی طلا (تهران) مهدی محسن نژاد (خوزستان)
۶۳ کیلوگرم: میثم دلخانی (فارس) سامان عبدولی (خوزستان) محمد نوربخش (تهران)
۶۷ کیلوگرم: محمدجواد رضایی (قم) حامد تاب (خوزستان) محمد الیاسی (خوزستان)
۷۲ کیلوگرم: محمدرضا گرایی (فارس) امین کاویانی نژاد (خوزستان)
۷۷ کیلوگرم: محمدعلی گرایی (فارس) پژمان پشتام (تهران)
۸۲ کیلوگرم: سعید عبدولی (خوزستان) جمال اسماعیلی (تهران) رسول گرمسیری (خوزستان)
۸۷ کیلوگرم: حسین نوری (البرز) رامین طاهری (خوزستان)
۹۷ کیلوگرم: محمدهادی ساروی (مازندران) مهدی بالی (مازندران)
۱۳۰ کیلوگرم: امیر قاسمی منجزی (خوزستان) امین میرزازاده (خوزستان)

کد خبر 4758593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha