۱۳ آبان ۱۳۹۸، ۱۰:۳۳

درحاشیه راهپیمایی۱۳ آبان مطرح شد؛

انقلابی‌گری یک سر و گردن بالاتر از اصول‌گرایی و اصلاح‌طلبی است

انقلابی‌گری یک سر و گردن بالاتر از اصول‌گرایی و اصلاح‌طلبی است

خرم‌آباد- رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: انقلابی‌گری یک سر و گردن بالاتر از اصولگرایی و اصلاح طلبی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا حاجی بابایی در حاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان در سخنانی با اشاره به اینکه هر آنچه که در طول ۴۰ سال گذشته به دست آورده ایم و موفقیت هایی که به دست آورده ایم به دلیل انقلابی گری بوده است، اظهار داشت: دانشجو و دانش آموز انقلابی ما اگر می خواهد موفقیت هایی در آینده برای خود و کشور داشته باشد فقط یک راه وجود دارد و آن هم انقلابی بودن است.

وی، گفت: هر مشکلی در طول ۴۰ سال گذشته در کشور ما وجود داشته و دارد به دلیل بی توجهی به انقلابی گری است.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اگر ما توانستیم پهباد آمریکایی را پایین بیاوریم به دلیل انقلابی گری ما بوده است، افزود: اگر توانستیم کشتی انگلیسی را متوقف و توقیف کنیم به دلیل انقلابی گری ما بوده است.

حاجی بابایی، تصریح کرد: اگر در کشور مسائل گوناگونی مانند مشکلات اقتصادی و اشتغال وجود دارد به دلیل عدم توجه به انقلابی گری و نداشتن روحیه انقلابی است.

وی با اشاره به اینکه اگر کشور بخواهد رشد کند و جلوی آمریکا و قدرت های بزرگ بایستد و آنهایی که تا امروز نشان داده اند هیچ وقت برای ما مفید نبوده اند و به سود ما نبوده اند، تنها راه آن انقلابی گری است، ادامه داد: انقلابی گری یک سر و گردن بالاتر از اصولگرایی و اصلاح طلبی است.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: انقلابی کسی است که ارزش های انقلاب را قبول دارد، کم مصرف می کند، زیاد کار می کند، روحیه اشرافی گری ندارد، اهل رانت، اختلاس و کم کاری نیست و در برابر آن غیر انقلابی قرار دارد و همه این روحیات را دارد.

حاجی بابایی، تصریح کرد: ما امیدواریم که دانشجوی ما به تبعیت از مقام معظم رهبری روحیه انقلابی را جلوی چشم خود داشته باشند و بدانند همه موفقیت ها و آینده سرفراز ایران اسلامی در سایه انقلابی گری است.

وی، تاکید کرد: دانش آموزان ما نیز اگر می خواهند موفق باشند رمز و راز آن پیروی از رهبری، روحیه انقلابی گری و ایستادگی در برابر استکبار جهانی است.

کد خبر 4763077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha