هواوی در کشورهای جنوب شرق آسیا خدمات ۵G ارائه می دهد

هواوی در کشورهای جنوب شرق آسیا خدمات ۵G ارائه می دهد

هواوی در جریان برگزاری یک نشست سرمایه گذاری بین المللی در شهر بانکوک از آمادگی خود برای ارائه خدمات نسل پنجم تلفن همراه در کشورهای منطقه جنوب شرق آسیا خبر داده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سی جی تی ان، در اوائل فوریه گذشته نشست اتحادیه آسه آن به میزبانی تایلند برگزار شد و هواوی در جریان برگزاری نشست یادشده از عزم خود برای راه اندازی شبکه نسل پنجم تلفن همراه در کشورهای عضو علیرغم تهدیدها و فشارهای آمریکا خبر داد.

دولت آمریکا، هواوی را به جاسوسی سایبری از طریق تجهیزات مخابراتی خود متهم کرده، اما هواوی این ادعاها را رد کرده و کارشناسان مستقل می گویند نگرانی از فتح بازارهای ارتباطی و مخابراتی جهان توسط چین عامل مخالفت آمریکا با فعالیت گسترده هواوی در حوزه خدمات نسل پنجم است.

هواوی پیش از این برای ارائه خدمات نسل پنجم تلفن همراه با اپراتور ماکسیس مالزی به توافق رسیده است. این اپراتور دومین اپراتور بزرگ تلفن همراه در مالزی است. علاوه بر مالزی، برخی اپراتورهای فیلیپینی و تایلندی نیز با هواوی در همین زمینه در حال مذاکره هستند و هواوی تضمین داده که نگرانی های آنها را در حوزه امنیت سایبری نیز برطرف خواهد کرد.

کد خبر 4763244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha