۱۴ آبان ۱۳۹۸، ۱۶:۲۴

لاریجانی:

تفرقه های قومیتی عمق خباثت دشمنان را نشان می دهد

تفرقه های قومیتی عمق خباثت دشمنان را نشان می دهد

ارومیه - رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تفرقه های قومیتی عمق خباثت دشمنان را نشان می دهد که می خواهند از این طریق به نفت ایران دست یابند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی لاریجانی بعد از ظهر سه شنبه در آیین بهره برداری از طرح های حوزه آب و فاضلاب آذربایجان غربی به صورت ویدئو کنفرانس اظهارداشت: ملت ایران باید هوشیار باشند و با همدلی اقتصاد کشور را پویا کنند که در این راستا جلب مشارکت بخش خصوصی در پروژه های وزارت نیرو بسیار ارزشمند است.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد تفرقه میان اقوام ایرانی است ادامه داد: ملت ایران چه ترک و چه کرد در هر قومیتی با هم همدل و هم راستا بوده و نه تنها بهانه ای به دست دشمن نخواهند داد بلکه در کنار هم با آنها مقابله خواهند کرد.

لاریجانی اضافه کرد: افتتاح این حجم از طرح های عمرانی و زیربنایی در بخش های مختلف نشان از همدلی و همراهی مردم و مسئولان است، امروز بیش از گذشته به وفاق و همدلی برای تمرکز بر آبادانی کشور نیاز داریم چرا که دشمن به دنبال جلوگیری از پیشرفت کشور است.

وی با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی ایران، توجه بسیاری به زیرساخت‌ها شده است همین تلاش‌ها در جاده‌سازی، گازرسانی و بخش‌های بیمارستانی شده است گفت: بی‌شک دشمنان نظام خواهان تاثیرگزاری سوء در کشور بوده و از شکوفایی اقتصادی کشورمان جلوگیری می‌کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه اضافه کرد: همین اقدامات نشان می‌دهد که در نظام مردمی جمهوری اسلامی ایران، تمامی تلاش‌ها به منظور آبادانی نظام است و امروز بیش از گذشته نیازمند وفاق و وحدت در کشور هستیم.

لاریجانی با بیان اینکه اخیرا رئیس جمهور آمریکا اعلام کرده که ما کاری به مسائل قومیتی در منطقه نداشته و به دنبال چپاول نفت خاورمیانه هستیم گفت: تفرقه افکنی قومی نشان از عمق خباثت دشمنان است تا از این طریق به نفت  ایران دست یابند.

وی با اشاره به همزیستی مسالمت آمیز اقوام در آذربایجان غربی گفت: سالهای متمادی است در این استان قومیت ها در اوج همدلی و اتحاد با یکدیگر زندگی می کنند که این امر موجب نارضایتی دشمنان شده و لزوم هوشیاری مردم منطقه را طلب می کند.

کد خبر 4764705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha