۱۹ آبان ۱۳۹۸، ۱۶:۲۰

در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

اجرای رتبه‌بندی معلمان در نیمه دوم سال تحصیلی جاری

اجرای رتبه‌بندی معلمان در نیمه دوم سال تحصیلی جاری

دماوند- وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه رتبه بندی در دستور کار هیات وزیران قرار گرفته است، گفت: رتبه‌بندی معلمان در نیمه دوم سال تحصیلی جاری، حتماً اجرایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن حاجی میرزایی عصر یکشنبه در حاشیه مراسم افتتاحیه مجتمع استثنایی رودهن، در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه برای احداث این مجتمع آموزشی ۳۰ میلیارد ریال هزینه شده است، اظهار داشت: قدردان همه خیرین مدرسه ساز هستیم و خرسندیم که اعلام کنیم همه هزینه های این مجتمع آموزشی به غیر از اسکلت اولیه به وسیله خیرین تامین شده است.

حاجی میرزایی در ادامه با بیان اینکه ۱۰ استان زیر خط متوسط فضاهای آموزشی کشور قرار دارند، گفت: در تلاش هستیم که بتوانیم این فاصله را کاهش دهیم و خیرین تامین هزینه ۵۰ هزار میلیاردی برای این موضوع را بر عهده گرفته اند.

وی افزود: خوشبختانه خیرین در همه مراحل و سختی ها و دشواری ها حضور دارند و در زمان زلزله آذربایجان نیز گروهی از سازمان نوسازی مدارس به این منطقه اعزام شدند و طبق اطلاعات خوشبختانه مدارس آسیب جدی ندیده اند که نشان دهنده استاندارد بودن مدارس است.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه رتبه‌بندی معلمان در نیمه دوم سال تحصیلی جاری، حتماً اجرایی خواهد شد، عنوان داشت: این رتبه بندی در دستور کار هیات وزیران قرار گرفته و با تصویب آن، اجرایی می شود و اعمال افزایش حقوق از ابتدای مهر ۹۸ خواهد بود.



 

کد خبر 4768387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha