۲۰ آبان ۱۳۹۸، ۱۴:۲۴

دو خبر از هفته کتاب

اهدای کتاب به مناطق سیل‌زده کشور و برگزاری جشن امضای مولفان برتر

اهدای کتاب به مناطق سیل‌زده کشور و برگزاری جشن امضای مولفان برتر

برنامه‌های سازمان حفاظت از محیط زیست و موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران در بیست و هفتمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از ستاد خبری و رسانه‌ای بیست و هفتمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، برنامه‌های سازمان حفاظت از محیط زیست و همچنین موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران در بیست و هفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران اعلام شد.

خیرالله مرادی، سرپرست دفتر مدیریت اقتصاد و فناوری سازمان حفاظت از محیط زیست گفت: برگزاری برنامه در حوزه کتاب‌های زیست‌محیطی و تولید محتوای آموزشی برای کودکان و نوجوان توسط ادارات کل استانی، برگزاری نمایشگاه کتاب، اهدای کتاب به کتابخانه ملی جهت ارسال به کتاب‌خانه‌های مناطق محروم، اهدای کتاب به ادارات کل استان گلستان و لرستان جهت ارسال به مناطق سیل‌زده از برنامه‌های این سازمان در هفته کتاب است.

وی ادامه داد: از دیگر برنامه‌های این سازمان می‌توان به برنامه‌ریزی دفتر مشارکت مردمی و سرمایه‌های اجتماعی برای برگزاری جلسات کتاب‌خوانی با موضوع محیط زیست در مدارس و مهدهای کودک‌ توسط سازمان‌های مردم نهاد زیست‌محیطی و برنامه‌ریزی برای آغاز تولید منابع صوتی با موضوع محیط‌ زیست برای مخاطبان خاص اشاره کرد.

همچنین قادر آشنا، مدیر موسسه عامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، درباره برنامه‌های این موسسه در هفته کتاب گفت: برگزاری ایستگاه‌های نقاشی با محوریت کتاب در نمایشگاه کتاب استانی، برگزاری کارگاه‌های قصه‌گویی در برنامه‌های جنبی نمایشگاه کتاب، ایجاد فضایی جهت نوشتن جملات توسط بازدیدکنندگان با محوریت کتاب و کتاب‌خوانی و برگزاری کارگاه‌ها و نشست‌های آموزشی با محوریت کتاب و کتاب‌خوانی از جمله برنامه‌های موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران در هفته کتاب خواهند بود.

وی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه کتاب در مراکز استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، مازندران و گیلان؛ و جزیره کیش، رونمایی از کتاب، جشن امضا کتاب توسط مولفان برتر کشور، مسابقه کتابخوانی و بازدید از کتاب‌فروشی‌های همزمان با برگزاری نمایشگاه کتاب در استان‌ها از برنامه‌های موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران خواهد بود.

بیست و هفتمین دوره هفته‌ کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «حال خوش خواندن» از تاریخ ۲۳ تا ۳۰ آبان ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

کد خبر 4769269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha