۲۱ آبان ۱۳۹۸، ۱۰:۲۲

رئیس جشنواره تئاتر کودک و نوجوان عنوان کرد:

میزبانی همدان از ۴۰۰ میهمان در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان

میزبانی همدان از ۴۰۰ میهمان در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان

همدان - رئیس بیست و ششمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان گفت: همدان در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان میزبان ۴۰۰ هنرمند و میهمان خارجی بود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمدرضا احسانی پیش از ظهر سه شنبه در آیین اختتامیه بیست و ششمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم در توسعه شاخص های فرهنگی توفیق داشته باشیم.

وی با بیان اینکه جشنواره، همزمان با آغاز امامت امام زمان(عج) در همدان آغاز شد، خاطرنشان کرد: این جشنواره در آستانه هفته وحدت و ولادت پیامبر اکرم(ص) به پایان می رسد.

احسانی با اشاره به اینکه ۴۰۰ هنرمند داخلی و خارجی در قالب ۵۲ گروه نمایشی در ایام جشنواره به اجرای نمایش پرداختند، خاطرنشان کرد: نمایش ها در ۷ سالن مرکز استان و ۸ سالن شهرستان ها و حواشی شهر همدان به اجرا در آمد.

وی ادامه داد: کارگاه های آموزشی در ۵ شب در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سالن آمفی تئاتر اداره کل حفاظت از محیط زیست استان همدان برگزار شد.

رئیس بیست و ششمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان گفت: این جشنواره با حضور تمام دستگاه های اجرایی برگزار شد که باید از تلاش این دستگاه ها تقدیر کرد.

دبیر بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان نیز ضمن تبریک هفته وحدت، گفت: حضورهنرمندان از شهرستان های دیگر موجب گرما و روشنایی در جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان شد.

مجید قناد اظهارکرد: ربع قرن تلاش مدیران قبلی جشنواره باعث شده تا این جشنواره به این زیبایی و خوبی برگزار شود.

وی ضمن تشکر از مردم خوب همدان که در طول مدت برگزاری جشنواره بسیار محبت داشتتند، گفت: از نیروی انتظامی، صدا و سیما، استانداری، فرمانداری، دبیر اجرایی و روابط عمومی ستاد برگزاری، گروه های هنری و  کودکان حاضر در این جشنواره کمال تشکر را دارم.

بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان امروز ۲۱ آبان ماه در همدان به کار خود پایان داد.

کد خبر 4769796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha