۲۱ آبان ۱۳۹۸، ۹:۵۲

در جریان سفر به استان کردستان؛

معاون رئیس جمهور از پروژه گردنه صلوات آباد سنندج بازدید کرد

معاون رئیس جمهور از پروژه گردنه صلوات آباد سنندج بازدید کرد

سنندج – معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در جریان سفر به استان کردستان از روند چهار خطه کردن گردنه صلوات آباد در محور سنندج – دهگلان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر نوبخت صبح سه شنبه از نزدیک پروژه چهار خطه کردن گردنه صلوات آباد سنندج را مورد بازدید قرار داد و روند پیشرفت کار را مثبت ارزیابی کرد و گفت: دولت مصمم است تا پایان سال آینده کریدور شرق به غرب کشور که از مشهد آغاز و تا مریوان ادامه دارد را به اتمام برساند.

وی افزود: کار ساخت این کریدور از مشهد تا تهران به پایان رسیده، فاز دوم آن از تهران تا همدان نیز زیر بار ترافیک رفته و در مسیر همدان تا مریوان نیز ۲۱ کیلومتر گردنه صلوات آباد سنندج و محور سنندج – مریوان باقیمانده که تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا پایان دولت دوازدهم این پروژه را به اتمام برسانیم.

مدیرعامل شرکت توسعه و زیرساخت زیربناهای حمل و نقل کشور نیز در جریان این بازدید اظهار داشت: پروژه گردنه صلوات آباد سنندج در حال حاضر ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که ۲۱ کیلومتر طول آن بوده و در سه قطعه تعریف شده است.

خیراله خادمی ادامه داد: ۱۴ کیلومتر از این مسیر تا اوایل فصل سرما به بهره برداری می رسد و هفت کیلومتر باقیمانده و تونل نیز تا بهار سال آینده به اتمام می رسد.

وی یادآور شد: برای اجرای این پروژه در مجموع ۷۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که تا کنون ۳۵ میلیارد آن پرداخت شده است و مشکلی نیز از بابت تخصیص ۵۰ درصد باقیمانده اعتبار وجود ندارد.

کد خبر 4769936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha