۲۲ آبان ۱۳۹۸، ۸:۵۱

افتخاری در پاسخ به مهر:

دوره ورزشکار و مربی «سالاری» تمام شده است/ نه تیم دارم نه دسته!

دوره ورزشکار و مربی «سالاری» تمام شده است/ نه تیم دارم نه دسته!

رئیس فدراسیون اسکی در واکنش به اتفاقات این فدراسیون گفت: در این چند سال تمام اهانت‌ها را پذیرفتیم و به روی خودمان نیاوردیم. من نه تیم دارم و نه دسته و فقط دلم برای اسکی می‌سوزد.

سیدعبدی افتخاری رئیس فدراسیون اسکی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در خصوص واگذاری پیست دیزین به فدراسیون گفت: شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و وزارت ورزش و جوانان نگاهشان این است که هم دیزین و هم شمشک به فدراسیون واگذار شوند. البته فدراسیون تمایلی به این امر ندارد که پیست داری کند و ما باید بهره بردار داشته باشیم که پیست را واگذار کنیم اما به دو مشکل برخورد کرده ایم.

وی افزود: اولین مشکل ما این است که دستگاه های نظارتی به نحوه واگذاری اشکال می گیرند و مشکل دوم این است که تا امروز فرد واجد شرایطی برای بهره‌برداری معرفی نشده است.

رئیس فدراسیون اسکی در خصوص حواشی اخیر در اسکی گفت: ما هیچ حاشیه ای نداریم. از بدو ورود ما افرادی می خواهند برای فدراسیون تصمیم بگیرند که ما نمی گذاریم. ورزشکار باید در اختیار مربی و تیم باشد و چارچوب را رعایت کند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در مورد محمد کیادربندسری و دعوت نشدن وی به تیم ملی به علت تصمیم سرمربی گفت: مشکلاتی بین محمد و سرمربی تیم است. من حتی قبل از مسابقات جهانی هم از محمد خواستم که نزد سرمربی برود و با هم صحبت کنند. خواستم تا عذرخواهی کند و حاشیه ای درست نشود اما این اتفاق رخ نداد. اگر موضوع به فدراسیون واگذار شود قطعا کمیته انضباطی تشکیل داده می شود.

افتخاری در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار مهر که این اختلاف دوطرفه است و تنها عذرخواهی یک طرف مشکل را حل نمی کند گفت: افرادی که در دایره بیرون از فدراسیون هستند مانع می شوند مربی و ورزشکار کارشان را ادامه دهند. من در شب بدرقه تیم به سوئد محمد را نصیحت کردم ولی گوش نداد.

وی در خصوص حسین ساوه شمشکی هم گفت: حسین قهرمان ما است و تا همیشه احترامش بر ما واجب است. هر دو ورزشکار روی چشم من جا دارند. ورزشکار باید به ورزشش بپردازد. کسی نباید تصمیم بگیرد در فدراسیون چه ارکانی مشغول به کار باشند یا در فدراسیون چه می گذرد. حسین باید حواسش به تمریناتش باشد. مصاحبه علیه فدراسیون و رئیس و دبیر را به سخره گرفتن درست نیست اما با همه این وجود می گویم درهای فدراسیون به روی همه باز است.

رییس فدراسیون اسکی ادامه داد: اینکه یک ورزشکار برای فدراسیون تصمیم بگیرد درست نیست. دوران ورزشکارسالاری تمام شده است. امروز باید با هم حرف منطقی بزنیم نه در رویا و خیال و فضای مجازی. وقتی ورزشکار من می‌بیند من از او ناراضی هستم به فدراسیون بیاید و با من حرف بزند نه اینکه صحبت هایش را در فضای مجازی منتشر کند.

افتخاری تصریح کرد: در فضای مجازی به شکلی وانمود می کنند که دبیر و رئیس فدراسیون هیچ چیز نمی فهمند. آدمی که ۲۵ سال سابقه مدیریت دارد هیچ چیز نمی داند و این ورزشکاران می دانند؟ تمام اهانت ها را پذیرفتیم و به روی خودمان نیاوردیم. من نه تیم دارم و نه دسته و فقط دلم برای اسکی می سوزد. دوره ورزشکارسالاری، مربی سالاری، کمیته سالاری و مربی سالاری تمام شده است.

وی افزود: در مسابقات جهانی هم حسین و هم محمد باید اسکی می کردند اما یکی می‌گفت مصدوم هستم و دیگری در مسابقات شرکت نمی‌کرد. در اوج فصل اسکی ورزشکار ما دو ماه تمرینات را ترک می کند. می گویند پایمان مصدوم است و در همان سالن تمرین تیم و در فاصله ۲۰ متری وزنه ۷۰ کیلویی می زنند. سرمایه ما در اسکی جوان ترها هستند و این رشته نیاز به پوست اندازی دارد. امیدوارم نسل جدید اسکی بتوانند روزهای درخشانی را برای این رشته رقم بزنند. 

کد خبر 4770888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha